• szkolnasciaga.pl

Charakterystyka zespołu klasowego klasa 5

24 grudnia 2019 13:37






Charakterystyka klasy V integracyjnej. Szkoła Podstawowa nr 17 z oddziałami integracyjnymi w Częstochowie ma 4 oddziały klas integracyjnych. Klasa liczy siedemnastu uczniów; - czterech uczniów z niedorozwojem umysłowym i jeden uczeń z elementami autyzmu. Są w klasie również uczniowie reprezentujący wysoki poziom intelektualny,W całości zadań i działań wychowawcy klasy można wyodrębnić dwie kategorie subfunkcji.Charakterystyka klasy pod względem dydaktyczno - wychowawczym:. Ilość zebrań zespołu nauczycieli uczących w klasie. Data Tematyka spotkania Frekwencja n-li 21.Zajęcia otwarte: .Sprawozdanie wychowawcy klasy.ORGANIZACJA ZESPOŁU KLASOWEGO Zmiany w WSO. Wybór samorządu klasowego, przydział obowiązków. Ocenianie zachowania uczniów. EDUKACJA PROZDROWOTNA Kontynuacja programu „Klasa bez papierosa"- wypełnianie ankiety dotyczącej zachowań uczniów wobec palenia tytoniu. Pogadanka: Bezpieczna droga do i ze szkoły.Zaplanowane badanie wynikÓw nauczania i konkursy w roku szkolnym 2007/2008. Kształcenie zintegrowane. Klasy i-iii. a) charakterystyka zespołów klasowych.zintegrowania zespołu klasowego i równocze śnie w nim uczestniczył. Aktywno ść taka stawia nauczyciela w nieco innej roli ni ż ta, do której przyzwyczajeni s ą uczniowie.Klasa jak każda inna tak można określić naszą wspaniałą gromadkę czyli klasę b składa się ona z uczniów a konkretnie z dziewcząt i chłopców.

sciaga.pl menu.

profil. Język polski. Charakterystyka zbiorowa - klasowa. Charakterystyka zbiorowa - klasowa.Charakterystyka klasy VI„a" Uczniowie klasy VI„a" tworzą zgrany zespół składający się z sześciu dziewczynek i jedenastu chłopców. Uczniowie uzyskali bardzo dobry wynik ze sprawdzianu w klasie VI (śr. 27, 8 punktu), co uplasowało ich na siódmym stopniu staninowej skali dziewięciopunktowej, a to odpowiada poziomowi wysokiemu.Napisz krótko ilu ucz. liczy klasa, ilu jest klasyfikowanych, oblicz i podaj średnią ocen klasy, frekwencję i tu już masz pole do rozwiniecia talentów prozatorskich. Dalej w skrócie , ale po imieniu nazwij sprawy, które budzą Twój niepokój i na końcu wymień to, co jest w tej klasie najlepsze.Organizowanie pracy wychowawczej z klasą - w założeniu - ma polegać na stworzeniu warunków w których wychowanie młodzieży wyrażać się będzie w jej udziale w pracy zespołu klasowego - w fazie planowania, realizacji, kontroli i oceny wyników. Wymaga to od wychowawcy pracochłonnych zabiegów przygotowawczych.Metody poznawania uczniów i zespołu klasowego - diagnoza potrzeb i problemów klasy IDENTYFIKACJA PROBLEMU Niezbędnym warunkiem skutecznego oddziaływania wychowawczego w zespole klasowym jest jak najlepsze poznanie wychowanków, zrozumienie ich potrzeb i problemów, wzajemnych relacji z rówieśnikami.Sprawozdanie z pracy dydaktyczno - wychowawczej - w klasie III-2014/2015.

Klasa III liczy 10 uczniów.

Zespól klasowy jest zróżnicowany pod względem emocjonalnym, intelektualnym oraz aktywnością i motywacją do nauki.zintegrowania zespołu klasowego i równocze śnie w nim uczestniczył. Aktywno ść taka stawia nauczyciela w nieco innej roli ni ż ta, do której przyzwyczajeni s ą uczniowie. Przestaje by ć on wył ącznie osob ą przekazuj ącą wiedz ę i posiadaj ącą w klasie władz ę niemal że absolutn ą. Staje si ęKlasa IIb. Klasa IIb liczy 21 uczniów w tym 11 dziewczynek i 10 chłopców. Tworzymy zgraną, zaradną rodzinę klasową. Lubimy się uczyć, aktywnie uczestniczymy w życiu klasy i szkoły. Przygotowaliśmy wspólnie z kolegami z klasy IIa uroczysty apel o charakterze patriotycznym z okazji Narodowego Święta Niepodległości.Praca wychowawcy klasowego należy do najciekawszych ale i najtrudniejszych wyzwań, jakie stawia nauczycielowi szkoła. Stąd też wychowawca zobowiązany jest do ciągłych poszukiwań. Kiedy objąłem wychowawstwo w klasie I gimnazjum, stanąłem wobec problemu integracji 26 - osobowego zespołu uczniów pochodzących z różnych środowisk.uwagi o klasie: 1) stopień i sposób realizacji programu wychowawczego, programu profilaktyki oraz planu pracy wychowawczej klasy; realizacja zadań wynikających z planu pracy szkoły (wychowanie patriotyczne, zdrowotne, ekologiczne.), realizacja problematyki skutecznego uczenia się, komunikacji interpersonalnej i współpracy w zespole .5.1.

Wypowiedzi uczniów na temat przygotowanej charakterystyki.

Odpowiedź na pytania - Czy charakterystyka jest obiektywna ? Czy zachowanie klasy musi ulec zmianie ? Głosowanie nad treścią pytań przez podniesieni ręki. Wniosek : nieliczni uczniowie klasy IV b muszą popracować nad swoim zachowaniem na zajęciach. 5.2.Czuje współodpowiedzialność za wyniki pracy zespołu klasowego.Charakterystyka zespołu klasowego: Uczniowie integracyjne klasy 2a tworzą zgrany zespół, składający się z dziewięciu dziewczynek i dziesięciu chłopców.Charakterystyka zespołu klasowego; uświadomienie konieczności doskonalenia relacji interpersonalnych w klasie.Projekt charakterystyki klasy 6 na koniec roku. Pobierz (docx, 15,5 KB) Komentarze. stefania.wanat, 2016-09-28, ocena: Mam wrażenie jakby tekst ten pisała nieco niedouczona maturzystka. Styl wypowiedzi infantylny. Podgląd treści. KLASA 6.Praca pedagoga szkolnego : zadania i obowiązki, uregulowania prawne, pomoc materialna, pomoc psychologiczna, diagnoza,scenariusze zajęć, instytucje współpracująceOskwarek - Portal dla Nauczycieli. Autor: Jolanta Oskwarek 21 Sty 2010, 16:09 Pani Agnieszka Piontek-Prusinowska przekazała nam do opublikowania przykład sprawozdania wychowawcy w klasie 3 szkoły podstawowej.Sprawozdanie i ewaluacja pracy zespołu wychowawców klas IV- V w ZGSP w Pawłowiczkach.

własnego warsztatu pracy przez dzielenie się wiedzą i doświadczeniem W pierwszym roku współpracy.

Integracja zespołów klasowych.3. Bliższe poznanie uczniów przez wychowawcę i utrzymanie z nimi stałego kontaktu. Dobra znajomość uczniów i całego zespołu klasowego, poznanie warunków ich życia, potrzeb i zainteresowań, pozwoli wychowawcy na wytyczenie słusznego kierunku i stosowanie właściwych metod pracy. 4.Analiza pracy klasy ( mocne i słabe strony, sukcesy) Klasa III „b" liczy 16 uczniów 8-dziewczynek i 8 chłopców. Uczniowie są mili, zabawni, weseli i koleżeńscy, chętnie sobie pomagają. Klasa niekiedy rozbrykana ale na lekcjach pracowita i zdyscyplinowana. W klasie są uczniowie posiadające orzeczenia z Poradni Psychologiczno .Problem wychowawczy - integracja zespołu klasowego Szkoła jest specyficznym środowiskiem, gdzie zderzają się różne osobowości i charaktery. Od wielu lat pełnię funkcję wychowawcy klasowego. Coraz częściej zauważam problem z integracją zespołów klasowych.Plik Sprawozdanie wychowawcy klasa 3.doc na koncie użytkownika Lezli • folder oceny opisowe • Data dodania: 20 lip 2012. Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.Klasa: Wychowawca: Ogólna charakterystyka - mocne i słabe strony zespołu klasowego. Mocne strony Słabe strony Wycieczki, uroczystości, imprezy klasowe. Uroczystości/imprezy szkolne organizowane lub współorganizowane przez klasę .Dokumentację pracy klasowego zespołu nauczycieli stanowi teczka zawierająca plan pracy zespołu (zadania ogólne i szczegółowe), zestaw programów nauczania, zalecenia pedagoga dotyczące dostosowania wymagań dydaktyczno - wychowawczych wobec uczniów, tematykę i wnioski ze spotkań zespołu oraz inne informacje związane z realizacją .sprawozdanie ze spotkań zespołu nauczycieli uczących (co najmniej raz na 2 miesiące), wychowawców klasowych ( raz w miesiącu) informacje przekazywane przez nauczycieli do pedagoga i psychologa szkolnego. dziennik pracy pedagoga. sprawozdanie z pracy zespołu wychowawców klasowych V.zespołu klasowego 1. Zapoznanie z klasowym kodeksem grzeczności. Zapoznanie uczniów z PSO. Wdrażanie do przestrzegania zasad życia i działania zbiorowego. Wybór samorządu klasowego (kl. III). Włączanie uczniów do planowania pracy. Zorganizowanie dyżurów klasowych. Podsumowywanie pracy i ocenaPoznawanie klasy szkolnej jako zespołu wychowanków Jednym z ważnych zagadnień badawczych, jakie stają przed nauczycielem w odniesieniu do klasy szkolnej jest poznanie jej jako grupy społecznej. Pomocne będą tutaj wszystkie metody i techniki diagnostyczne omówione w trzeciej części opracowania.Sprawozdanie z pracy zespołu nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w I semestrze w r. 2012/2013 I. Spotkania zespołu nauczycieli edukacji.


Komentarze

Brak komentarzy.

Dodaj komentarz