W całości zadań i działań wychowawcy klasy można wyodrębnić dwie kategorie subfunkcji.Charakterystyka klasy pod względem dydaktyczno - wychowawczym:. Ilość zebrań zespołu nauczycieli uczących w klasie. Data Tematyka spotkania Frekwencja n-li 21.Zajęcia otwarte: .Sprawozdanie wychowawcy klasy.zlecanie zadań specjalnych dla zespołu klasowego, np. przygotowanie Dnia Europejczyka - prezentacja wylosowanego państwa, wdrażanie do podejmowania samodzielnych prac na rzecz klasy, szkoły, zachęcanie do udziału w akcjach charytatywnych. Efekty oddziaływań. Celem moich oddziaływań było podniesienie motywacji do nauki u moich .e) integracja zespołu klasowego, f) wypracowanie i przestrzeganie zasad panujących w zespole klasowym, g) budowanie wzajemnego zaufania, h) kształtowanie .SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI WYCHOWAWCZEJ w I semestrze. Klasa liczy 15 uczniów w tym 7 chłopców i 8 dziewczynek. Uczniowie klasy VI osiągnęli w tym semestrze bardzo dobre wyniki w .Klasa liczy 15 uczniów w tym 7 chłopców i 8 dziewczynek. Uczniowie klasy VI osiągnęli w tym semestrze bardzo dobre wyniki w nauce, gdyż średnia ocen wynosi 4,0. Na tak dobre wyniki ma oczywiście wpływ dobra frekwencja, która wyniosła 94,9%. Znaczna większość uczniów tej klasy jest ambitna i chętnie uczestniczy w życiu klasy.Charakterystyka klasy V integracyjnej.
Szkoła Podstawowa nr 17 z oddziałami integracyjnymi w Częstochowie ma 4 oddziały klas integracyjnych.
Klasa liczy siedemnastu uczniów; - czterech uczniów z niedorozwojem umysłowym i jeden uczeń z elementami autyzmu. Są w klasie również uczniowie reprezentujący wysoki poziom intelektualny,Klasa jak każda inna tak można określić naszą wspaniałą gromadkę czyli klasę b składa się ona z uczniów a konkretnie z dziewcząt i chłopców. sciaga.pl menu. profil. Język polski. Charakterystyka zbiorowa - klasowa. Charakterystyka zbiorowa - klasowa.Klasa IIb. Klasa IIb liczy 21 uczniów w tym 11 dziewczynek i 10 chłopców. Tworzymy zgraną, zaradną rodzinę klasową. Lubimy się uczyć, aktywnie uczestniczymy w życiu klasy i szkoły. Przygotowaliśmy wspólnie z kolegami z klasy IIa uroczysty apel o charakterze patriotycznym z okazji Narodowego Święta Niepodległości.zintegrowania zespołu klasowego i równocze śnie w nim uczestniczył. Aktywno ść taka stawia nauczyciela w nieco innej roli ni ż ta, do której przyzwyczajeni s ą uczniowie. Przestaje by ć on wył ącznie osob ą przekazuj ącą wiedz ę i posiadaj ącą w klasie władz ę niemal że absolutn ą. Staje si ęNapisz krótko ilu ucz. liczy klasa, ilu jest klasyfikowanych, oblicz i podaj średnią ocen klasy, frekwencję i tu już masz pole do rozwiniecia talentów prozatorskich. Dalej w skrócie , ale po imieniu nazwij sprawy, które budzą Twój niepokój i na końcu wymień to, co jest w tej klasie najlepsze.Sprawozdanie z pracy dydaktyczno - wychowawczej - w klasie III-2014/2015.
Klasa III liczy 10 uczniów.
Zespól klasowy jest zróżnicowany pod względem emocjonalnym, intelektualnym oraz aktywnością i motywacją do nauki.Praca wychowawcy klasowego należy do najciekawszych ale i najtrudniejszych wyzwań, jakie stawia nauczycielowi szkoła. Stąd też wychowawca zobowiązany jest do ciągłych poszukiwań. Kiedy objąłem wychowawstwo w klasie I gimnazjum, stanąłem wobec problemu integracji 26 - osobowego zespołu uczniów pochodzących z różnych środowisk.Praca pedagoga szkolnego : zadania i obowiązki, uregulowania prawne, pomoc materialna, pomoc psychologiczna, diagnoza,scenariusze zajęć, instytucje współpracująceCharakterystyka klasy VI„a" Uczniowie klasy VI„a" tworzą zgrany zespół składający się z sześciu dziewczynek i jedenastu chłopców. Uczniowie uzyskali bardzo dobry wynik ze sprawdzianu w klasie VI (śr. 27, 8 punktu), co uplasowało ich na siódmym stopniu staninowej skali dziewięciopunktowej, a to odpowiada poziomowi wysokiemu.Klasa IIA liczy, w chwili obecnej, 26 uczniów - 11 dziewcząt i 15 chłopców. Dzieci uczęszczające do klasy pochodzą z pięciu okolicznych miejscowości; 19 uczniów dojeżdża do szkoły. Część dzieci pochodzi z rodzin rolniczych, większość z rodzin, w których przynajmniej jedno z rodziców pozostaje bez pracy.uwagi o klasie: 1) stopień i sposób realizacji programu wychowawczego, programu profilaktyki oraz planu pracy wychowawczej klasy; realizacja zadań wynikających z planu pracy szkoły (wychowanie patriotyczne, zdrowotne, ekologiczne.), realizacja problematyki skutecznego uczenia się, komunikacji interpersonalnej i współpracy w zespole .Organizowanie pracy wychowawczej z klasą - w założeniu - ma polegać na stworzeniu warunków w których wychowanie młodzieży wyrażać się będzie w jej udziale w pracy zespołu klasowego - w fazie planowania, realizacji, kontroli i oceny wyników.
Wymaga to od wychowawcy pracochłonnych zabiegów przygotowawczych.Sprawozdanie i ewaluacja pracy zespołu.
Były bardzo odpowiedzialne za siebie i pomocne. Jest grono uczniów na których pomoc zawsze można liczyć np. Marysia a, Natalka, Wiktoria czy Emilka. To są osoby, które trzymają trzon klasy.Problem wychowawczy - integracja zespołu klasowego Szkoła jest specyficznym środowiskiem, gdzie zderzają się różne osobowości i charaktery. Od wielu lat pełnię funkcję wychowawcy klasowego. Coraz częściej zauważam problem z integracją zespołów klasowych.Oskwarek - Portal dla Nauczycieli. Autor: Jolanta Oskwarek 21 Sty 2010, 16:09 Pani Agnieszka Piontek-Prusinowska przekazała nam do opublikowania przykład sprawozdania wychowawcy w klasie 3 szkoły podstawowej.5 Ogólna charakterystyka zespołu klasowego: poziom możliwości uczniów, motywacja do nauki, problemy dydaktyczne i wychowawcze 6 Na podstawie czego oceni Pani/Pan, że dobór metod pracy był właściwy? 7 W jaki sposób sprawdzi Pani/Pan, czy cele lekcji zostały osiągnięte? Oczekiwane rezultaty lekcji i ich realizacja.
Lp.3.
Bliższe poznanie uczniów przez wychowawcę i utrzymanie z nimi stałego kontaktu. Dobra znajomość uczniów i całego zespołu klasowego, poznanie warunków ich życia, potrzeb i zainteresowań, pozwoli wychowawcy na wytyczenie słusznego kierunku i stosowanie właściwych metod pracy. 4.Poznawanie klasy szkolnej jako zespołu wychowanków Jednym z ważnych zagadnień badawczych, jakie stają przed nauczycielem w odniesieniu do klasy szkolnej jest poznanie jej jako grupy społecznej. Pomocne będą tutaj wszystkie metody i techniki diagnostyczne omówione w trzeciej części opracowania.g) współpraca z pedagogiem szkolnym w rozwiązywaniu problemów wychowawczych w klasie 7. Efekty podjętych działań Zbadanie relacji uczniowskich w klasie pozwoliło mi podjąć odpowiednie działania zmierzające do rozwiązania problemów wychowawczych wywołanych brakiem integracji zespołu klasowego.Mocne i słabe strony zespołu klasowego - ogólna charakterystyka: Udział uczniów w konkursach, zawodach sportowych: Wycieczki, uroczystości, imprezy klasowe. Przedsięwzięcia podjęte w klasie na rzecz realizacji programu wychowawczego. Zadania. Termin.Charakterystyka klasy jako grupy społecznej wymaga omówienia kilku zagadnień. Należy wziąć pod uwagę i sposób powstawania i pojęcia klasy, normy klasowe, jej strukturę, stosunki społeczne panujące w klasie i miejsce grupy - klasy w życiu jednostki.Analiza pracy klasy ( mocne i słabe strony, sukcesy) Klasa III „b" liczy 16 uczniów 8-dziewczynek i 8 chłopców. Uczniowie są mili, zabawni, weseli i koleżeńscy, chętnie sobie pomagają. Klasa niekiedy rozbrykana ale na lekcjach pracowita i zdyscyplinowana. W klasie są uczniowie posiadające orzeczenia z Poradni Psychologiczno .sprawozdanie ze spotkań zespołu nauczycieli uczących (co najmniej raz na 2 miesiące), wychowawców klasowych ( raz w miesiącu) informacje przekazywane przez nauczycieli do pedagoga i psychologa szkolnego. dziennik pracy pedagoga. sprawozdanie z pracy zespołu wychowawców klasowych V.Dokumentację pracy klasowego zespołu nauczycieli stanowi teczka zawierająca plan pracy zespołu (zadania ogólne i szczegółowe), zestaw programów nauczania, zalecenia pedagoga dotyczące dostosowania wymagań dydaktyczno - wychowawczych wobec uczniów, tematykę i wnioski ze spotkań zespołu oraz inne informacje związane z realizacją .Szkoły Podstawowej kształcenie wczesnoszkolne klasy I-III. Klasa Wychowawca: Stan klasy na początku roku szkolnego. Stan klasy. w dniu klasyfikacji. Uczniowie, którzy. ubyli: przybyli: Klasyfikowanych: Uczniowie niesklasyfikowani: Nazwisko i imię: Przyczyny: Charakterystyka zespołu klasowego: Statystyka wyników nauczania: Frekwencja.
Brak komentarzy.