• szkolnasciaga.pl

Charakterystyka uczniów w klasie

20 grudnia 2019 16:19






Przejście ucznia do klasy IV jeszcze w większym stopniu przyczyniło się do zwiększenia trudności w nauce. Nowi nauczyciele, większy zakres wiedzy i umiejętności do opanowania powodował, że problemy w nauce narastały. Chłopiec czuł się gorszy, niż inni jego koledzy, gdyż .Jedenastu uczniów w klasie posiada opinię z poradni psychologiczno-pedagogicznej PP, są to uczniowie: Maria, Emilia, Łukasz a, Julia, Alicja i Natalia, Maciej, Aleksandra, Joanna, Patryk i Krzysztof. Uczniowie uczęszczający do tej klasy są bardzo żywi, spontaniczni, zdarzają się problemy z zachowaniem niektórych uczniów w grupie.Charakterystyka klasy V integracyjnej. Szkoła Podstawowa nr 17 z oddziałami integracyjnymi w Częstochowie ma 4 oddziały klas integracyjnych. Klasa liczy siedemnastu uczniów; - czterech uczniów z niedorozwojem umysłowym i jeden uczeń z elementami autyzmu. Są w klasie również uczniowie reprezentujący wysoki poziom intelektualny,Uczniowie zaniedbujący obowiązki szkolne ( np. notoryczne spóźnianie się na lekcje, nie odrabianie zadań, brak przyborów szkolnych, książek, nie wynikający z problemów finansowych ) : III WYKROCZENIA PRZECIWKO DYSCYPLINIE W SZKOLEZwiększyła się aktywność uczniów w pracach na rzecz klasy. Uczniowie chętnie realizowali różne zadania, zarówno te planowane, jak i te wymyślone przez siebie, aktywnie włączali się w przygotowywanie imprez, apeli, podejmowali działania w grupach, odnosili sukcesy, sami zauważyli, ze ich praca przynosi efekty.Wyniki analizy postulatów i przepisów dotyczących opiekuńczej pracy wychowawców klas w zestawieniu z realizacją tej subfunkcji w praktyce szkolnej, pozwalają na sformułowanie następują-cych wniosków: - badani wychowawcy klas dysponują niekompletnymi i niezbyt rzetelnymi informacjami na temat poszczególnych uczniów oraz klasy jako .Zawsze możżemy na sobie polegać i w razie konieczniosci odpisać pracę domową.

W klasie jest więcej dziewcząt niz ,chłopców.

Nie przedszkadza nam to jednak w utrzymaniu zgody i harmonii. Czasami dochodzi do drobnych sprzeczek i bójek z udziałem"najaktywniejszych uczniów,którzy po prostu chcą zwrócić na siebie uwagę.Klasa IIIa. Klasa IIIa 15 uczniów ma, w tym 6 uroczych dziewczynek i 9 przystojnych chłopców. Wychowawczynią jest pani Maria Szczęch. Funkcję przewodniczącego sprawuje Wojciech Juszak, zastępuje go Wiktoria Obara, a kasę zbiera Oliwia Obara.Sprawozdanie z pracy dydaktyczno - wychowawczej - w klasie III-2014/2015. Klasa III liczy 10 uczniów. Zespól klasowy jest zróżnicowany pod względem emocjonalnym, intelektualnym oraz aktywnością i motywacją do nauki.I. Identyfikacja problemu Od września jestem wychowawcą klasy I c. Jest to liczna grupa, bo uczęszcza do niej 28 uczniów. Mają duży potencjał możliwości, są aktywni i dosyć dobrze zorganizowani. Większa część klasy nie przysparza żadnych problemów, ale jest też grupa uczniów, którzy sprawiają kłopoty dydaktyczne i wychowawcze.(klasy II „b" Szkoły Podstawowej im. Józefa Bema w Bemowie Piskim) Klasa III "b" Wychowawca klasy: Agnieszka Piontek-Prusinowska. Ilość uczniów1. Frekwencja 92,86. Informacja o realizacji programu nauczania. Program został zrealizowany z godnie z podstawą programową. Propozycja o nie klasyfikowaniu uczniów do klasy IIICharakterystyka zachowań i potrzeb ucznia z zespołem Aspergera.

Szkoła nie wspomaga się asystentami choć w klasie jest jeszcze jeden chłopiec z ZA.

Poprzednia wychowawczyni - (niestety odeszła po pierwszym roku), wyeliminował bójki - dzięki jej zrozumieniu nie zwalano winy już .Charakterystykę ucznia w klasie 11 w tablicy projektowej zapewnia wychowawca klasy. Jest to potrzebne na przykład, jeśli nastolatek planuje zapisać się do szkół specjalizujących się w wojsku lub odbyć służbę wojskową. Charakterystyka ucznia ze szkoły do wojskowego urzędu zaciągu .Charakterystyka klasy VI„a" Uczniowie klasy VI„a" tworzą zgrany zespół składający się z sześciu dziewczynek i jedenastu chłopców. Uczniowie uzyskali bardzo dobry wynik ze sprawdzianu w klasie VI (śr. 27, 8 punktu), co uplasowało ich na siódmym stopniu staninowej skali dziewięciopunktowej, a to odpowiada poziomowi wysokiemu.Charakterystyka Klasy Gimnazjum nr 10 w Lublinie - Klasa 1 Gwnymi rdem wiedzy o klasie bya obserwacja odczas lekcji oraz rzerw. my rwnie% rozmowy z uczniami' Klasa liczy +, uczniw" w wieku 1+-1- lat .1 klasa/0 jest wyrwnana ciowo z niewielk# rzewa$# dziewcz#t .11/ w stosunku do cho cw .12 .Dlatego niektórzy uczniowie z klasy po prostu boją się Damiana i wolą w ogóle go nie zauważać. Jednak silniejsze jednostki w klasie nie chcę by uczeń mający ogromne problemy z nauką był klasowym przywódcą.

A ambicje przywódcze Damian ma.

Ta chęć przywództwa rodzi w klasie duże konflikty.W roku szkolnym 2003/2004 zostałam wychowawczynią klasy IV. Klasa liczyła 26 uczniów z czego większość stanowiły dziewczynki /16/. Informacji o uczniach, ich sytuacji rodzinnej, problemach i osiągnięciach zasięgnęłam u wychowawczyni, która prowadziła ich w klasie I-III.Charakterystyka krok po kroku Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Język polski. językowego dla klasy szóstej szkoły podstawowej, S.A. Warszawa. Nagajowa, Słowa i świat, Zeszyt ćwiczeń dla klasy szóstej .Klasa jako grupa społeczna Specyfika klasy jako grupy Nauczyciel, a szczególnie wychowawca klasowy nie może traktować klasy jako sumy poszczególnych uczniów i nie uświadamiać sobie, że zarówno stosunek do nauki, postawy wobec szkoły, klasy, nauczycieli, jak i realne zachowanie w szkole są ściśle związane z procesami społecznymi zachodzącymi w klasie i z jej strukturą społeczną.w celu pobudzenia uczniów do autorefleksji i samopoznania, w celu prognozowania dalszego rozwoju interesujących nauczyciela zjawisk w klasie, w celu zdobycia in ormacji na temat przeciętnej wartości danego zjawi-ska dla określenia, czy jest ono typowe np. dla dzieci w danym wieku, − − − − − − − − − − − −W klasach pocz ątkowych zdolno ści s ą jeszcze mało sprecyzowane, ujawniaj ą si ę w ogólnych kompetencjach poznawczych.

Około 12.

roku Ŝycia krystalizuj ą si ę zdolno ści kierunkowe. Obecny system szkolny promuje nast ępuj ące formy pracy z uczniem zdolnym: - specjalne klasy i szkoły,Ogólna charakterystyka ucznia zdolnego Uczniów zdolnych charakteryzuje: - w sferze poznawczej: Szybkość oraz szerszy zakres opanowywanej wiedzy, dobra pamięć Dobra umiejętność szukania związków i nietypowych skojarzeń, sięganie po dodatkowe informacje, swobodne kojarzenie faktów, tworzenie uogólnień, łatwośćz harmonogramem, który przedstawia tabela nr 1. W badaniu uczniów klas I i II wykorzystano testy przygotowane przez zespół nauczycieli ds. badań, a w klasie III skorzystano z oferty Wydawnictwa Operon - uczniowie pisali Ogólnopolski Sprawdzian Trzecioklasisty. Ponieważ w roku 2015 sprawdzian ucznia szkoły podstawowej w ostatnim dniu naukiNazwa zajęć Liczba uczniów klasy. uczęszczająca na zajęcia Nazwiska i imiona uczniów SUKCESY UCZNIÓW. imię i nazwisko ucznia temat konkursu etap miejsce organizator konkursu nauczyciel przygotowujący OPIEKA I WYCHOWANIE. Organizacja wycieczek: lp data CEL WYCIECZKI Uczniowie korzystający z pomocy w zakresie:Pani Agnieszka Piontek-Prusinowska przekazała nam do opublikowania przykład sprawozdania wychowawcy w klasie 3 szkoły podstawowej. Należy zwrócić uwagę, że sprawozdanie to jest bogate i rozbudowane. Zawiera następujące sekcje: Uczniów, którzy nie będą klasyfikowani; Uczniów .uczniowie z najwyższą absencją:/ w tym uspr. i nieuspr./ Uczniowie z najmniejszą liczbą opuszczonych godzin /w tym uspr. i nieuspr/ Opinia wychowawcy o klasie, osiągnięcia, problemy, sposoby ich rozwiązań, współpraca z rodzicami, wnioski do dalszej pracy wychowawczej6 III. CHARAKTERYSTYKA SYLWETKI UCZNIA Rodzaje specjalnych potrzeb edukacyjnych i ich uwarunkowania Pod pojęciem ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi trzeba rozumieć zarówno dzieci, które posiadają orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, jak i te, które mają trudności wCharakterystyka może być statyczna, jeśli charakteryzujemy postać w określonym momencie jej życia (w klasie, w czasie obozu itd.), albo dynamiczna, kiedy postać zmienia swą osobowość pod wpływem różnych okoliczności życiowych (czas, otoczenie, przejścia życiowe, wpływ innej osoby itp.). Rozróżniamy:Klasa liczy 15 uczniów w tym 7 chłopców i 8 dziewczynek. Uczniowie klasy VI osiągnęli w tym semestrze bardzo dobre wyniki w nauce, gdyż średnia ocen wynosi 4,0. Na tak dobre wyniki ma oczywiście wpływ dobra frekwencja, która wyniosła 94,9%. Znaczna większość uczniów tej klasy jest ambitna i chętnie uczestniczy w życiu klasy.Analiza i opis przypadku - charakterystyka czytelnika. Justyna Czerwińska. Gołańcz. Brak akceptacji ucznia ze strony pozostałych uczniów w klasie. Magdalena Pęcak. Grabiny. Opis przypadku - Problem uczennicy nadmiernie opuszczającej zajęcia szkolne..


Komentarze

Brak komentarzy.

Dodaj komentarz