• szkolnasciaga.pl

Podsumowanie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego

29 listopada 2019 05:58






W odróżnieniu do zajęć języka angielskiego w szkole, zajęcia wyrównawcze „Akademii Sukcesu" dały szansę uczniom na wyrównanie swoich braków edukacyjnych w zakresie realizowanych treści programowych, co wiązało się również z podniesieniem poziomu wiadomości i umiejętności w zakresie słownictwa i gramatyki j. angielskiego.Zajęcia koła jęz. angielskiego były prowadzone według wcześniej opracowanego harmonogramu oraz zgodnie z założeniami programu. Rozpoczęte zostały wstępną analizą oczekiwań uczniów, rozpoznaniem ich trudności w nauce języka angielskiego, motywacji itp. Zgodnie z założeniami programu celem głównym zajęć miało być .Czytanie tekstów nieznanych nie przeraża już uczniów. Popełniają błędy, natomiast nie zniechęcają się już tak łatwo. Podczas zajęć uczniowie bardzo chętnie pracowali w zespołach. Zajęcia zdecydowanie bardzo pozytywnie przełożyły się na osiągane przez uczniów wyniki w nauce z zajęć obowiązkowych z języka angielskiego.Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z języka angielskiego prowadzone przez mgr Iwonę Sztafę. Celem zajęć jest rozwijanie umiejętności w zakresie stosowania struktur leksykalno-gramatycznych w klasach V-VI. Grupa liczy 10 osób. Zrealizowano 63/96 godzin. WNIOSKI DO DALSZEJ PRACY: - motywowanie uczniów do systematycznej pracyProgram zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego 1.

Cele edukacyjne: Główne cele edukacyjne pracy z uczniem, to: - wyrównanie poziomu wiedzy oraz.

którzy zostali na nie zakwalifikowani na podstawie opinii z PPP i diagnozy nauczyciela. Celem zajęć było niwelowanie trudności i niepowodzeń szkolnych, wyrównywanie szans edukacyjnych, wspomaganie .Sprawozdanie z zajęć zespołu wyrównawczo-kompensacyjnego w II semestrze roku szkolnego 2008/2009 Klasa I Zajęcia odbywały się 2 razy w tygodniu: w środę , w godz. 11.35 - 12.00 i w czwartek, w godz. 11.35 - 12.00. Łącznie odbyło się 27 zajęć. Dokładny harmonogram zajęć znajduje się w dzienniku zajęć wyrównawczych.Dobiegają końca zajęcia z języka angielskiego prowadzone w ramach projektu "Przedszkole dla wszystkich", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zajęcia prowadzone przez panią Halinę Czepczar odbywały się 2 razy w tygodniu w grupie dzieci cztero - i.

AUTOR PROGRAMU I PROWADZĄCY ZAJĘCIA: Magdalena Nowak. OPIS PROGRAMU: Program zajęć wyrównawczych z języka angielskiego został przygotowany dla uczniów klasy V szkoły podstawowej, jest on zgodny z programem nauczania języka angielskiego klasie V i uwzględnia realizację podstawowych treści programowych.Sprawozdanie końcowe z dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego 24.07.2012. W dodatkowych zajęciach pozalekcyjnych z języka angielskiego brało udział 8 uczniów Gimnazjum Publicznego nr 3 w Koszycach Wielkich. Zajęcia odbywały się przez 1,5 roku 2 razy w tygodniu.Zajęcia z języka angielskiego prowadzone są za pomocą różnych metod: gry i zabawy, piosenki, praca z programami multimedialnymi, ćwiczenia ze słuchania, czytania i pisania, ćwiczenia wymowy, ćwiczenia gramatyczne (karty pracy), swobodne rozmowy. Większość uczniów uczestniczy bardzo regularnie w zajęciach.PROGRAMY ZAJĘĆ DYDAKTYCZNO - WYRÓWNAWCZYCH z języka polskiego dla uczniów klas IV - VI Kurs grantowy: Zajęcia wyrównawcze w szkole podstawowej skuteczną formą wspomagania rozwoju uczniów z trudnościami w nauce 26.09.2008 - 8.09.2008 Materiały opracowane przez uczestników kursuProgram zaj ęć wyrównawczych z modułu języka angielskiego Niniejszy program stanowi ć b ędzie podstaw ę dydaktyczn ą do prowadzenia zaj ęć wyrównawczych z modułu język angielski w placówkach szkolnych obj ętych projektem pn.

„Szkoła w centrum uwagi" współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z EuropejskiegoProgram zajęć.

WstępOd października 2010 r rozpoczęły się zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze w kl.III w ramach programu unijnego "Od bariery po sukces" .Kontyunują go uczniowie , którzy uczęszczali na nie do czerwca 2010r. Decyzją z dnia 10 .11.2010r jednego z uczniów przeniesiono z listy rezerwowej na listę podstawową tych zajęć.Właśnie to skłoniło mnie do zorganizowania i prowadzenia zajęć wyrównawczych oraz opracowania tego programu. CHARAKTERYSTYKA PROGRAMU Program zajęć przeznaczony jest dla uczniów klas I - III mających problemy w nauce. Są to uczniowie, którzy mimo prawidłowego rozwoju umysłowego nie radzą sobie na lekcjach języka polskiego.PROGRAM ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCH Z J.ANGIELSKIEGO DLA UCZNIÓW III KL.TECHNIKUM Autor: Barbara Kręciała Chorzów 2013 WSTĘP Zajęcia skierowane są dla uczniów klas III technikum, którzy potrzebują dodatkowegoPodsumowanie zajęć języka angielskiego „Small English" Szczegóły Agnieszka Rakiewicz 26 czerwiec 2018 Drukuj Zajęcia z języka angielskiego „Small English" realizowane były w grupie 3 - i 4 - latków w Przedszkolu w Przykonie.

zdjęcia.

piosenka "Walking, walking" .Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego prowadzone w ramach projektu Zielone światło dla edukacji adresowane są do uczniów klas 5 i 6. Odbywają się dwa razy w tygodniu (grupa I-wtorek, godz.12.50-14.25, grupa II- czwartek, godz.14.30-16.05).Celem ogólnym zajęć jest rozwijanie umiejętności kluczowych: czytania, pisania, korzystania .Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego W zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego, które odbywają się raz w tygodniu, uczestniczy troje uczniów klasy szóstej. Głównym celem tych zajęć jest eliminacja zaległości uczniów, pomoc w opanowaniu podstawowych wiadomości z zakresu nauczania języka polskiego.Pomysły na aktywne metody ewaluacji zajęć: buźki - rysujemy na tablicy trzy buźki zadowoloną, obojętną i smutną, a następnie prosimy uczestników o to, aby postawili swój znaczek przy buzi odpowiadającej stopniowi swojego zadowolenia z zajęć lub ustawili się przy wybranej buzi, lub nakleili żółtą karteczkę;nia z lekcji j ęzyka polskiego i angielskiego, które sprawia ć b ędą uczniom problemy. Niniejszy program zaj ęć dydaktyczno-wyrównawczych jest zgodny z realizowanym w szkole Programem nauczania j ęzyka angielskiego (Kurs dla klas 4-6 szkoły podstawowej II etapProgram zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego w gimnazjum realizowanych w ramach projektu „Rozwijanie kompetencji kluczowych oraz przedsiębiorczości uczniów/uczennic Zespołu Szkół Samorządowych w Krynkach". WstępWnioski dotyczące dalszego prowadzenia zajęć. Występują wśród dzieci problemy z pisaniem zgodnym z zasadami ortografii, a także z samodzielnym budowaniem i zapisywaniem zdań. Należy także w dalszym ciągu pracować nad usprawnianiem techniki czytania, a szczególnie czytania ze zrozumieniem.Program zajęć językowych „Poznaję świat". obszaru języka angielskiego oraz połączenie ich z wiedza o innych językach narodowych i kulturach, w tym własnej, Kształtowanie podstawy do kontynuacji nauki języka angielskiego - w gimnazjum oraz .Poniższy program zajęć wyrównawczych z języka angielskiego został opracowany na podstawie PROGRAMU NAUCZANIA JĘZYKA ANGIELSKIEGO dla II etapu edukacyjnego ( szkoła podstawowa klasy 4-6), który jest zgodny z nową podstawą programową (wydawnictwo Macmillan Polska).Program kółka języka angielskiego dla klas trzecich szkoły podstawowej I. Założenia programu. Wstęp. Nauka języka obcego wymaga nie tylko przyswojenia pewnego zasobu słownictwa, opanowania wymowy, intonacji, struktur gramatycznych, czytania ze zrozumieniem i pisania.Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego-grupowe (I-III SP). Udział w zajęciach wpłynął również na podniesienie ich wiedzy i umiejętności z języka angielskiego, a co za tym idzie na oceny końcowo roczne. Sprawozdanie z Zajęć koła Jęz. Angielskiego Klas I-III SP za rok 2010.Program zajęć wyrównawczych jest przeznaczony dla uczniów klas 6. W zajęciach mogą brać udział dzieci z klasy VI szkoły podstawowej, które mają problemy z przyswajaniem wiedzy z języka angielskiego..


Komentarze

Brak komentarzy.

Dodaj komentarz