• szkolnasciaga.pl

Podsumowanie zajęć wyrównawczych z chemii

23 października 2019 11:13






PROGRAM ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCH Z CHEMII. Autor projektu: Teresa Roszkowska. Termin działań: styczeń - czerwiec 2001. Cel: Wyrównywanie braków w opanowaniu podstawowych wiadomości, motywowanie ucznia do samodzielnej pracy poprzez ćwiczenia modelowe i gry dydaktyczne, kształcenie szeregu umiejętności niezbędnych do kontynuowania dalszej nauki, zintegrowanie uczniów poprzez pracę w .Program zajęć wyrównawczych z chemii skierowanych jest do uczniów z klas trzecich, którzy mają trudności z opanowaniem wiadomości i umiejetności przewidzianych w podstawie programowej dla gimnazjum. Zakłada się uzupełnienie braków w wiadomościach powstałych z różnych przyczyn.Program zajęć wyrównawczych z chemii dla gimnazjalistów Strona 3 WSTĘP Program zajęć wyrównawczych z chemii powstał z myślą o uczniach, którzy mają problemy z opanowaniem wiadomości i umiejętności przewidzianych w podstawie programowej dla gimnazjum. Celem zajęć prowadzonych według niniejszego programu jestPodsumowanie zajęć wyrównawczych w ramach projektu " Czym skorupka za młodu. którzy zostali na nie zakwalifikowani na podstawie opinii z PPP i diagnozy nauczyciela. Celem zajęć było niwelowanie trudności i niepowodzeń szkolnych, wyrównywanie szans edukacyjnych, wspomaganie .Z DOŚWIADCZEŃ LABORATORYJNYCH Z PRZEDMIOTU: CHEMIA BUDOWLANA. nasyconym roztworem kwasu solnego i połączona wężem gumowym ze zbiornikiem wyrównawczym.

Z - zbiornik wyrównawczy, który napełniony jest nasyconym roztworem kwasu solnego.Uczestnicy zajęć.

Realizacja zajęć wyrównawczych przyczyniła się do podniesienia wiedzy uczniów i umiejętności, co przełożyło się na stopnie szkolne PODSUMOWANIE Rezultatem zajęć wyrównawczych było: • Pozytywne nastawienie uczniów do przedmiotu • Ambitne podejście do rozwiązywanych zadań, a nawet elementy zdrowej rywalizacji na .Program zaj ęć wyrównawczych z modułu chemia i fizyka Niniejszy program stanowi ć b ędzie podstaw ę dydaktyczn ą do prowadzenia zaj ęć wyrównawczych z modułu chemia i fizyka w placówkach szkolnych obj ętych projektem pn. „Szkoła w centrum uwagi" współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z EuropejskiegoSprawozdanie z zajęć wyrównawczych z matematyki dla klas IV - VI. Zajęć w I semestrze roku szkolnego 2014/2015 odbywało się 16 godzin. Zajęcia odbywały się raz w tygodniu na przemian dla klas IV i V oraz VI.Podczas zajęć obowiązywała swobodna atmosfera i zasada współpracy. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z edukacji matematycznej odbywały się w I semestrze r.

2013/2014 raz w tygodniu - w środę.

Obejmowały: 5 ucz. z kl.II a, 2 ucz.z kl. IIIa, 1 ucz. z kl.III b. Celem zajęć było: 1. wyrównanie dysharmonii rozwoju. 2.PODSUMOWANIE PRACY ZA I SEMESTR W GIMNAZJUM. Zajęcia wyrównawcze z chemii. Tematyka zajęć wyrównawczych z chemii została zaplanowana zgodnie z potrzebami uczniów, dlatego uczestniczą oni bardzo chętnie w tych zajęciach i są aktywni.Scenariusz zajęć pozalekcyjnych z chemii. 15 grudnia 2003. Podziel się na Facebooku. Tweet. tweet; Magdalena Klima. Podsumowanie Powtórzenie wiadomości zdobytych na zajęciach poprzez odpowiadanie na proste pytania zadawane przez nauczyciela: 1. Podać zakres skali pH.Pomysły na aktywne metody ewaluacji zajęć: buźki - rysujemy na tablicy trzy buźki zadowoloną, obojętną i smutną, a następnie prosimy uczestników o to, aby postawili swój znaczek przy buzi odpowiadającej stopniowi swojego zadowolenia z zajęć lub ustawili się przy wybranej buzi, lub nakleili żółtą karteczkę;Podsumowanie zajęć w roku szkolnym 2011/2012;. Zajęcia wyrównawcze z matematyki W ramach zadania 1 w I edycji projektu „Teoria, praktyka, praca - przygotowanie do zawodu" odbyły się zajęcia wyrównawcze z matematyki. W zajęciach tych uczestniczyło 10 uczniów z klasy II .Sprawozdanie z zajęć zespołu wyrównawczo-kompensacyjnego w II semestrze roku szkolnego 2008/2009 Klasa I Zajęcia odbywały się 2 razy w tygodniu: w środę , w godz.

11.35 - 12.00 i w czwartek, w godz.

11.35 - 12.00. Łącznie odbyło się 27 zajęć. Dokładny harmonogram zajęć znajduje się w dzienniku zajęć wyrównawczych.Decyzją z dnia 10 .11.2010r jednego z uczniów przeniesiono z listy rezerwowej na listę podstawową tych zajęć. Na zajęciach realizuje się założone cele i zadania programu zajęć dydaktyczno -wyrównawczych oraz indywidualne predyspozycje ,możliwości i zainteresowania uczestników.PROGRAM ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH Z CHEMII DLA KLAS I, II i III GIMNAZJUM ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM PRACY Z UCZNIEM ZDOLNYM. podsumowanie wiadomości. B - CZĘŚC RACHUNKOWA. Ciszak G., Mikołajczyk R. - „Zbiór zadań z chemii dla uczniów gimnazjum 1-3". Wydawnictwo Nowa Era .Wyniki dla: sprawozdanie z zajęć wyrównawczych w kl 2. sprawozdanie z zajec wyrownawczych.doc - wyrownawcze - krechula. Sprawozdanie z zajęć wyrównawczych I semestr 2009/2010 Zajęcia wyrównawcze przeznaczone są dla dzieci uczęszczających do 1 klasy szkoły podstawowej.PROGRAM ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZE Z CHEMII W KLASACH PIERWSZYCH NA ROK SZKOLNY 2011/2012 Głównym celem zajęć wyrównawczych z chemii jest wyrównywanie braków w opanowaniu podstawowych wiadomości oraz motywowanie ucznia do samodzielnej pracy poprzez prezentowanie wyników własnych obserwacji, eksperymentów i przemyśleń, ponadto wykorzystania wiedzy chemicznej w praktyce życia codziennego.Właśnie to skłoniło mnie do zorganizowania i prowadzenia zajęć wyrównawczych oraz opracowania tego programu.

CHARAKTERYSTYKA PROGRAMU Program zajęć przeznaczony jest dla uczniów klas I - III mających problemy w.

Są to uczniowie, którzy mimo prawidłowego rozwoju umysłowego nie radzą sobie na lekcjach języka polskiego.II. Cele zajęć wyrównawczych z matematyki. Zajęcia z wykorzystaniem tablicy interaktywnej. Ewaluacja IV.1. Ankieta ogólna badająca poziom wiedzy i preferencji uczestników zajęć w chwili rozpoczęcia projektu ( ex- ante). IV.2 Ankieta szczegółowa badająca poziom wiedzy uczestników zajęć wyrównawczych z matematyki.Ocena efektywności zajęć specjalistycznych, to ocena przyrostu umiejętności, której można dokonywać w odniesieniu do wstępnej diagnozy funkcjonowania ucznia. Ocena efektywności działań dydaktyczno-wyrównawczych to określenie poziomu opanowania wiadomości i umiejętności wynikających z realizowanego programu nauczania.Scenariusz zajęć wyrównawczych z chemii Dział programowy: - Temat: 1. Przygotowanie pokazów chemicznych dla młodszych klas Cele zajęć: - Uczeń zapoznanie z metodą przeprowadzania pokazów chemicznych - Uczeń zaznajamia się z BHP - Uczeń opisze teoretycznie na czym polega jego doświadczenie pokazoweCelem zajęć prowadzonych z uczniami klas III SP była indywidualizacja procesu nauczania, rozwijanie zainteresowań i motywacji do pracy oraz kształtowanie osobowości i pobudzanie wiary w siebie. Tematyka zajęć stanowiła uzupełnienie i poszerzenie treści z zakresu edukacji ekologicznej.Zajęć dydaktyczno - wyrównawczych. Organizuje się dla uczniów mających trudności w Organizuje się dla uczniów mających trudności w nauce, w szczególności w spełnianiu wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy pro-Ocena efektywności udzielanej pomocy psychologiczno-pedagogicznej to dokument obowiązkowy w toku pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Scenariusz zajęć z rewalidacji - usprawnianie motoryki małej i dużej.Podsumowanie zajęć - „zdania podsumowujące" - do wyboru ucznia (np. „Z dzisiejszej lekcji chcę zapamiętać…, Zaskoczyło mnie, że…, Na dzisiejszej lekcji podobało mi się …") Jak sprawdzę, czy cel został osiągnięty?Uczestnikami zajęć byli uczniowie klasy drugiej, dlatego treści kształcenia obejmowały program nauczania z tej klasy gimnazjum. Dużo czasu poświęcono głównie na pisanie równań reakcji chemicznych otrzymywania wodorotlenków, kwasów i soli oraz na proste zadania dotyczące obliczania stężeń procentowych roztworów.Sprawozdanie z realizacji zajęć dydaktyczno-wyrównawczych P-13 Liczba godzin zajęć w tygodniu: Liczba zapisanych uczniów Liczba uczniów ze wskazaniami PPP Liczba uczniów bez PPP Frekwencja 1. Stopień realizacji celów: 2. Wnioski: 3. Wniosek o zakończeniu udzielania pomocy. Imię i nazwisko ucznia Klasa Osoba wnioskująca (rodzic .z rachunkowości. Młodzież jest zainteresowana wprowadzeniem zajęć tanecznych, zwiększeniem godzin zajęć sportowych, kołem języka włoskiego, fotografii, chemii, recytatorskim. Brak zainteresowania dodatkowymi zajęciami pozalekcyjnymi, oprócz proponowanych przez szkołę zadeklarowało 10 % młodzieży, a 50% nie ma zdania..


Komentarze

Brak komentarzy.

Dodaj komentarz