• szkolnasciaga.pl

Podsumowanie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych

30 listopada 2019 04:10






Podsumowanie zajęć wyrównawczych w ramach projektu " Czym skorupka za młodu. Celem zajęć było niwelowanie trudności i niepowodzeń szkolnych, wyrównywanie szans edukacyjnych, wspomaganie wszechstronnego i harmonijnego rozwoju.PROGRAM ZAJĘĆ DYDAKTYCZNO - WYRÓWNAWCZYCH DLA UCZNIÓW KLAS IV - VI SPIS TREŚCI 1. Wstęp 2. Cele programu 3. Metody i formy pracy 4. Treści nauczania 5. Osiągnięcia uczniów 6. Środki dydaktyczne 7. Tematyka zajęć 8. Ewaluacja programu 1.Podczas zajęć obowiązywały ciekawe formy pracy, swobodna atmosfera, współdziałanie i tematyka zajęć wykraczająca poza obowiązujący program nauczania, uwzględniająca zainteresowania uczniów. Wszystkie te czynniki sprzyjały wzmożonej aktywności uczniów i rozbudzały ich pasję poznawczą.Podsumowanie zajęć Nauczyciel korzystając z programu edu- Rom w dziale Kąty przechodzi do slajdu Zapamiętaj!, w którym zapisane są treści podsumowujące dzisiejsze zajęcia. Klika na ikonkę głośnika ,lektor czyta treści zapisane na slajdzie.Celem zajęć było przypomnienie, powtórzenie i uzupełnienie wiadomości z matematyki, zgodnie z obowiązującym programem nauczania. W ich trakcie starano się pomóc uczniom opanować umiejętności, które sprawiały im największą trudność i stosowanie ich w rozwiązywaniu typowych zadań.Sprawozdanie z pracy na zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki w ramach projektu „Lepszy w zawodzie".

Grupa - Jolanty Cabaj Zajęcia prowadziłam od 27 października 2009 do 25 maja 2010 roku.

Odbyło się 14 spotkao po dwie godziny. Razem 28 godzin. Objęci nimi byli uczniowie z drugich klas technikum.Małgorzata Bucior Przedszkole nr2 Podsumowanie półrocznej pracy wyrównawczej z dziećmi pięcioletnimi. Biorąc pod uwagę założenia i wyznaczone przez nas cele pracy wyrównawczej prowadziłyśmy z dziećmi różne formy i metody pracy dostosowując je do wieku i rodzaju stopnia zaburzenia.Kapitał Ludzki - Sprawozdanie z realizacji (II semestr), Strona prezentuje informacje o szkole podstawowej w Bielsku-Białej, jej historię oraz uczniach i nauczycielach.Sprawozdanie z zajęć zespołu wyrównawczo-kompensacyjnego w II semestrze roku szkolnego 2008/2009 Klasa I Zajęcia odbywały się 2 razy w tygodniu: w środę , w godz. 11.35 - 12.00 i w czwartek, w godz. 11.35 - 12.00. Łącznie odbyło się 27 zajęć. Dokładny harmonogram zajęć znajduje się w dzienniku zajęć wyrównawczych.Wyniki dla: sprawozdanie z zajęć wyrównawczych w kl 2. sprawozdanie z zajec wyrownawczych.doc - wyrownawcze - krechula. Sprawozdanie z zajęć wyrównawczych I semestr 2009/2010 Zajęcia wyrównawcze przeznaczone są dla dzieci uczęszczających do 1 klasy szkoły podstawowej.Katalog Aneta Stachelek, 2015-04-28 Zalas Język polski, Sprawozdania Sprawozdanie z zajęć dydaktyczno- wyrównawczych z języka polskiego realizowanych w formie indywidualnej.Wyniki dla: sprawozdanie z zajęć dydaktyczno wyrównawczych w klasie 3.

sprawozdanie z zajec wyrownawczych.doc - wyrownawcze.

Sprawozdanie z zajęć wyrównawczych I semestr 2009/2010 Zajęcia wyrównawcze przeznaczone są dla dzieci uczęszczających do 1 klasy szkoły podstawowej.III. Realizacja zajęć wyrównawczych przyczyniła się do podniesienia wiedzy uczniów i umiejętności, co przełożyło się na stopnie szkolne PODSUMOWANIE Rezultatem zajęć wyrównawczych było: • Pozytywne nastawienie uczniów do przedmiotu • Ambitne podejście do rozwiązywanych zadań, a nawet elementy zdrowej rywalizacji na .Decyzją z dnia 10 .11.2010r jednego z uczniów przeniesiono z listy rezerwowej na listę podstawową tych zajęć. Na zajęciach realizuje się założone cele i zadania programu zajęć dydaktyczno -wyrównawczych oraz indywidualne predyspozycje ,możliwości i zainteresowania uczestników.PODSUMOWANIE: 1. Nauczyciele podejmują szereg działań, mających na celu jak najlepsze przygotowanie. zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, zwiększenia liczby godzin z przedmiotów wiodących, modyfikację testów i sprawdzianów. Podejmowane przez nauczycieli działania w znaczący .SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI ZAJĘĆ DYDAKTYCZNO-WYRÓWNAWCZYCH Author: gracz Last modified by: Lenovo Created Date: 1/21/2013 6:09:00 PM Other titles: SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI ZAJĘĆ DYDAKTYCZNO-WYRÓWNAWCZYCHProgram zajęć wyrównawczych z języka angielskiego dla klasy V.

AUTOR PROGRAMU I PROWADZĄCY ZAJĘCIA: Magdalena Nowak.

OPIS PROGRAMU: Program zajęć wyrównawczych z języka angielskiego został przygotowany dla uczniów klasy V szkoły podstawowej, jest on zgodny z programem nauczania języka angielskiego klasie V i uwzględnia realizację podstawowych treści programowych.Sprawozdanie z realizacji zajęć dydaktyczno-wyrównawczych P-13 Liczba godzin zajęć w tygodniu: Liczba zapisanych uczniów Liczba uczniów ze wskazaniami PPP Liczba uczniów bez PPP Frekwencja 1. Stopień realizacji celów: 2. Wnioski: 3. Wniosek o zakończeniu udzielania pomocy. Imię i nazwisko ucznia Klasa Osoba wnioskująca (rodzic .Podsumowanie MINI EURO KOŁO 2014 - wielka galeria zdjęć + video. Sprawozdanie z zajęć dydaktyczno - wyrównawczych; Sprawozdanie z zajęć dydaktyczno - wyrównawczych. Pliki do pobrania. sprawozdanie-z-zajec-dydakt-wyr.docx (16.12 KB) Plan lekcji. Sprawdź aktualny plan lekcji. .PROGRAM ZAJĘĆ DYDAKTYCZNO-WYRÓWNAWCZYCH DLA UCZNIÓW KLASY I B nauczyciel prowadzący - mgr Agata Dziedzic Programem zajęć dydaktyczno-wyrównawczych objęta została grupa dzieci, która w wyniku diagnozy wstępnej wykazuje: znacznie wolniejsze tempo pracy,Materiały dydaktyczne dla nauczycieli kształcenia zintegrowanego: scenariusze zajęć i uroczystości szkolnych, plany i programy, artykuły dotyczące oceny opisowej, testy oraz materiały pomocne w uzyskaniu awansu zawodowego.

Nauczanie zintegrowane - publikacje i pomoce dydaktyczne.Podsumowanie działalności zespołów.

Sprawozdanie z realizacji zajęć dydaktyczno-wyrównawczych (nauczyciele prowadzący) Sprawozdanie z realizacji zajęć pozalekcyjnych - (wszyscy nauczyciel)Program zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki w klasach IV - VIII szkoły podstawowej realizowanych w ramach projektu „Rozwijanie kompetencji kluczowych oraz przedsiębiorczości uczniów/uczennic Zespołu Szkół Samorządowych w Krynkach".Program zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki powstał z myślą o niesłyszących uczniach klasy IV e. Zespół klasowy od początku edukacji szkolnej ma problemy z opanowaniem treści programowych, zawartych w „Programie nauczania matematyki w szkole dla niesłyszących „ .Podsumowanie zajęć - nauczyciel pyta uczniów czego dotyczyły zajęcia i co robiły. Sprawdzenie wiedzy - każdy z uczniów ma za zadanie wybrać obrazek przedstawiający wykonaną pracę/kształt. Ocena pracy - nauczyciel podkreśla osiągnięcia każdego z uczniów, zaznaczając nad czym będą musieli jeszcze popracować.W zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego, które odbywają się raz w tygodniu, uczestniczy troje uczniów klasy szóstej. Głównym celem tych zajęć jest eliminacja zaległości uczniów, pomoc w opanowaniu podstawowych wiadomości z zakresu nauczania języka polskiego. Niemniej ważne jest wzbudzeniePrzebieg zajęć: Test sprawdzający umiejętność cichego czytania ze zrozumieniem dla klas II. Uzupełnij zdania jedną z trzech możliwości, każde zdanie ma być zrozumiałą całością.Program ten przeznaczony jest do realizacji w gimnazjum dla uczniów z trudnościami w nauce, dotyczącymi szczególnie czytania ze zrozumieniem różnych tekstów kultury, redagowania krótszych i dłuższych form wypowiedzi pisemnych, uzupełnienia wiadomości i umiejętności z różnych działów nauki o języku i wypowiadania się na zajęciach dydaktycznych.Zakładane efekty zajęć /zgodne z listą rezultatów miękkich/ Wzrost efektywności kształcenia w zakresie kompetencji kluczowych. Poprawa wyników nauczania. Zmniejszenie dysproporcji w poziomie i zakresie działalności dydaktyczno-wychowawczej szkół.Dziennik Zajęć Dydaktyczno-Wyrównawczych przeznaczony do kompletnej rejestracji przebiegu zajęć wyrównawczych wraz z analizą postępów uczniów i ocenę ich efektywności. Zawiera 32 strony, które umożliwiają: odnotowanie danych osobowych, wpisanie celów zajęć, rejestrację przebiegu zajęć,.


Komentarze

Brak komentarzy.

Dodaj komentarz