Termin realizacji: rok szkolny 2018/2019. Zakres innowacji: klasy I-VIII SP 16 w Żorach oraz klasy gimnazjalne. Podsumowanie. W roku szkolnym 2018/2019 była realizowana innowacja pedagogiczna, metodyczno-organizacyjna „W szkole, miłe towarzystwo, ruch i zabawa to podstawa a w sieci bezpieczeństwo dzieci".W dniu 13.06.2019 odbyło się podsumowanie innowacji pedagogicznej z języka angielskiego z wykorzystaniem ogólnopolskiego programu Insta. Ling dla szkół pt.: „Practice makes perfect" prowadzonej przez panią Renatę Tutkę w Publicznej Szkole Podstawowej w Chybicach w roku szkolnym 2018/ 2019.SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI INNOWACJI PEDAGOGICZNEJ W ROKU SZKOLNYM 2015/2016 Nazwa innowacji „ŻYJ ZDROWO W ZGODZIE Z PRZYRODĄ" Imię i nazwisko autora (autorów) innowacji Lucyna Pietras Czas trwania innowacji 15 października 2015 - 24 czerwca 2016 Zasięg Innowacja objęła grupę przedmiotów (przyrodę, j. polski, WOS,Sprawozdanie z realizacji innowacji pedagogicznej „Technologie OZE w języku angielskim"- rozwijanie umiejętności skutecznego komunikowania się w języku angielskim zawodowym przez poznawanie technologii odnawialnych źródeł energii (OZE) stosowanych w firmach hiszpańskich i polskich.WARSZTATY Z EDUKACJI REGIONALNEJ W RAMACH INNOWACJI PEDAGOGICZNEJ ZORGANIZOWANE PRZEZ MAŁOPOLSKIE CENTRUM KULTURY SOKÓŁ W NOWYM SĄCZU W RAMACH BONU KULTURY.
W bieżącym roku szkolnym uczniowie klasy IV i V wzięli udział w warsztatach w MCK "Sokół" w Nowym Sączu.
W czasie zajęć mogli się zapoznać z dawnymiRelacja ze spotkania uczniów klas IV-VI z funkcjonariuszem policji. W dnach 22-24.10.2019 roku do szkoły przyjechała sierż. Dagmara Mackiewicz z Komendy Powiatowej Policji w Będzinie w towarzystwie dzielnicowego mł.insp. Marka Cupiała w celu przeprowadzenia zajęć z uczniami klas IV-VI .Sprawozdanie z realizacji innowacji pedagogicznej - zobacz. W ramach projektu „Aktywność ruchowa i zdrowe nawyki żywieniowe jako świadomy wybór dziecka", od listopada do maja będzie trwał konkurs „Smakosz roku", kierowany do uczniów klas IV - VI. Podsumowanie innowacji .Podsumowanie działań w ramach innowacji. metodycznej z przyrody. pod hasłem „Chroniąc przyrodę - chronisz siebie" w roku szkolnym 2013/2014. realizowanej. przez Marię Tkaczyk i Elżbietę Jakubowską. nauczycielki przyrody w Szkole Podstawowej nr 2 w Końskich. Doświadczenie autora w zakresie prowadzenia działalności innowacyjnej.Sprawozdanie z realizacji innowacji pedagogicznej w latach 2012/2014 Temat innowacji: „Jesteś tym co jesz - Czy wiesz co jesz ? - zachęcanie do zmiany nawyków żywieniowych" Autorzy innowacji: mgr Mirosława Bińkowska, mgr Barbara Maślanka. Założenie innowacji Głównym założeniem innowacji „Jesteś tym co jesz - Czy wiesz co jesz ? - zachęcanie do zmianySPRAWOZDANIE Z REALIZACJI INNOWACJI PEDAGOGICZNEJ W I SEMESTRZE ROKU SZKOLNEGO 2011/2012 Temat innowacji: „Zastosowanie wysokiej technologii we wspomaganiu procesu komunikacji niewerbalnej wychowanków z wieloraką niepełnosprawnością"W czerwcu 2015 zakończyła się w Przedszkolu Publicznym w Starych Budkowicach realizacja innowacji metodycznej pt.
„Poznawanie świata i nie tylko, czyli przedszkolaki w roli naukowców" autorstwa Wioletty Golleni i.
Innowacją objęte były wszystkie grupy wiekowe w przedszkolu.Wszystkie wyniki i uwagi zostaną opracowane w sprawozdaniu i przedstawione przed Radą Pedagogiczną. Poprzez stronę internetową przedszkola zostanie przedstawione rodzicom podsumowanie realizacji innowacji uwzględniając w nim opisy i zdjęcia. INNOWACJA PEDAGOGICZNA EDUKACJA PATRIOTYCZNA „MAŁY PATRIOTA" Publiczne Przedszkole im.Podsumowanie innowacji pedagogicznej. przez Karolina Piwowar. Podczas realizacji programu ujawniła się duża potrzeba zajęć stymulujących funkcje słuchowe. Uczestnicy innowacji pedagogicznej pod hasłem „W świecie dźwięków" grudniowe zajęcia spędzili w kuchni ośrodka .również prezentację multimedialną przygotowaną przez autora innowacji. Dzieci poznały dawny język regionu i nasze tańce regionalne. Ważnym momentem realizacji tejże innowacji było wydarzenie z 5 listopada 2015 r. Uczniowie klasy IV i V, którzy uczestniczą w kółku regionalno - teatralnym, wzięli udziałPolska szkoła potrzebuje innowatorów - nauczycieli z pasją, partnerów w relacjach, mentorów zachęcających i wspomagających uczniów w rozwoju, autentycznych autorytetów, którzy czują, że mogą być prekursorami zmian. Dziś postaram się Was zachęcić do podejmowania innowacyjnych działań i pokazać, jak w miarę szybko i „bezboleśnie" można przejść przez całą .Innowacja pedagogiczna w klasie III d w Szkole Podstawowej Nr 21 im.
Marszałka Józefa Piłsudskiego w Białymstoku prowadzona przez Halinę Wencel - nauczycielkę edukacji.
Podsumowanie innowacji. Zakończenie projektu. Zapraszam do obejrzenia prezentacji podsumowującej .Sprawozdanie z realizacji innowacji pedagogicznej „POLSKIE TRADYCJE I OBRZĘDY LUDOWE" w latach szkolnych 2015 - 2017. Podsumowanie zajęć stanowiło zorganizowanie w klasach Turnieju. o wiedzę zdobytą w czasie realizacji innowacji. Chwalono za wysiłek, za chęci, za pracę .Podsumowanie dotychczasowej współpracy, dalsze propozycje oraz tematy do realizacji. Konsultacje indywidualne z rodzicami „Czy. oraz realizacji innowacji pedagogicznej „Razem z mamą, razem z tatą", wypełnienie ankiety ewaluacyjnej.Innowacja pedagogiczna „Bezcenne krople" pozwala na kształcenie wszystkich kompetencji kluczowych u uczniów, szczególnie matematycznych i naukowo-technicznych, informatycznych i społeczno-obywatelskich. Dzięki realizacji treści poszerzonej podstawy programowej dla II etapu edukacyjnego z przedmiotów przyrodniczych uczniowie .Środki realizacji wykorzystane w innowacji - Pismo Święte, wybrane utwory literackie, dekoracje, sprzęt audiowizualny, aparat fotograficzny. Sposób realizacji 1. Spotkanie organizacyjne Wychowawca klasy, pedagog szkolny i katecheci spotkali się z klasą w celu poinformowania uczniów o założonej innowacji pedagogiczno - metodycznej.Sprawozdanie z realizacji innowacji pedagogicznej „Supraśl - moja mała Ojczyzna" w latach 2016-2018 Wspólny finał innowacji pedagogicznych: „Z teatrem za pan brat" oraz „Taniec polski jako element edukacji patriotycznej" KAJAKI, SŁOŃCE I MIŁE CHWILE NAD RZEKĄ Udzielamy pierwszej pomocyDnia 7 czerwca 2019r.
odbyło się piąte spotkanie w ramach realizacji innowacji pedagogicznej „1,2,3 … może się przydać.
Gry i zabawy, które sprawią, że nauka matematyki stanie się radosną przygodą." Było to już ostatnie spotkanie, podczas którego podsumowano nasze wszystkie podejmowane działania innowacyjne.INNOWACJA PEDAGOGICZNA PROGRAMOWO - METODYCZNA ,,Rosnę i rozwijam się,. Podsumowaniem działań uczestników innowacji. Planowany termin realizacji innowacji - 01.09.2015r - 31.05.2016r.Podsumowanie Zadania realizowane w ramach innowacji pedagogicznej pokazały uczniom w jak wielu obszarach można wykorzystać myślenie algorytmiczne i programowanie. Uczniowie mogli rozwijaći wykorzystywać wyobraźnię, szukać nowych rozwiązań. Pracując z młodszymiTYPOLOGIA INNOWACJI PEDAGOGICZNYCH. W literaturze przedmiotu funkcjonuje kilka typologii innowacji pedagogicznych w zależności od tego, w jakim aspekcie rozpatruje się omawiane zjawisko. Biorąc pod uwagę funkcje szkoły, których dotyczą wprowadzane nowości, mówi się o innowacjach kształceniowych, wychowawczych i opiekuńczych.wrobelpiotr.nazwa.plPodsumowaniem innowacji były zajęcia przeznaczone dla wszystkich uczniów klas IV - VI szkoły podstawowej i I gimnazjum przeprowadzone w formie zabaw logicznych, przeplatanych prezentacją programów stworzonych przez uczestników zajęć. Zabawa w programistów, doświadczenie sukcesu - np. satysfakcjaOcena korzyści odniesionych przez uczniów, rodzinę ucznia, nauczycieli z uczestnictwa w innowacji. Metody i formy aktywności stosowane przez nauczycieli w innowacji Metody i formy aktywności stosowane przez nauczycieli w innowacji Podsumowanie Uważamy, że uczniowie objęci innowacją pedagogiczną uzyskali pozytywne wyniki w nauce.Podsumowanie realizacji innowacji pedagogicznej. Realizacja innowacji przyniosła wiele pozytywnych efektów dla uczniów, szkoły i środowiska lokalnego. Korzyści dla uczniów: Możliwość tworzenia przedmiotów dekoracyjnych „przyjaznych dla środowiska";Rodzaj innowacji: Innowacja Pedagogiczna Czas realizacji: Trzyletni cykl kształcenia: od 1 IX 2014/2015 do 30. VI 2016/2017 Zakres innowacji: Grupa uczniów klas pierwszych Realizacja innowacji odbywała się w ramach zajęć edukacji wczesnoszkolnej wśród uczniów klas pierwszych. Materiał ..
Brak komentarzy.