Zestawienie obserwacji końcowej - 3 - latki grupa I „Promyczki" II semestr rok 2010/2011 nauczycielka: Anna Jadzińska Grupa liczy 27 dzieci(15 chłopców,12 dziewczynek, w tym jedna dziewczynka 2,5 roku). Dzieci są w znacznym stopniu samodzielne. Chętnie nawiązują kontakty z nauczycielkami i kolegami.Podsumowanie obserwacji śródrocznej w grupie dzieci 3, 4- letnich. Dzieci dobrze zaaklimatyzowały się w grupie, są koleżeńskie , zgodnie bawią się z rówieśnikami,jedynie(PK)obserwuje zabawy dzieci z boku, czasami bawi sie zabawkami manipulacyjnym.Podsumowanie obserwacji końcowej dzieci - grupa 3,4-latków. Grupa 3,4-latków w Przedszkolu Miejskim ., w drugim semestrze roku szkolnego 2012-2013 liczy 24 dzieci. Wśród nich jest 12 trzylatków i 12 czterolatków. Uczęszcza do niej 13 dziewczynek i 11 chłopców.Tematy przedstawiane dzieciom są dostosowane do możliwości rozwojowych dzieci 3-letnich. Do końca października 2013 roku została przeprowadzona obserwacja pedagogiczna w oparciu o arkusz diagnozy, a w maju 2014 roku diagnoza pedagogiczna. Wyniki obserwacji zostały przedstawione rodzicom podczas kontaktów indywidualnych.Podsumowanie końcowej diagnozy w grupie III- dzieci 4 letnich. w roku szkolnym 2014/2015, Przedszkole Samorządowe nr 67 w Krakowie. Arku. zbiorczy obserwacji. dla dzieci 4 - letnich. Liczba dzieci:.
Dzieci 4 letnie chętnie podejmują różne formy prac plastycznych, działania do .Sprawozdanie z obserwacji.
Marta Grzywińska. Płock. Podsumowanie obserwacji śródrocznej w grupie dzieci 3, 4- letnich. Grażyna Ficoń. Ligota Książęca. Podsumowanie wstępnej obserwacji w grupie trzylatków. Małgorzata Bucior. ZamośćPODSUMOWANIE PRACY WYCHOWAWCZO- DYDAKTYCZNEJ W GRUPIE „MOTYLKI" W ROKU SZK. 2013/14 W roku szkolnym 2013/2014 grupa 5- letnich „Motylków" prowadzona przez dyrektor Panią Grażynę Świeżak i Barbarę Kurek liczyła 26 dzieci, w tym 14 dziewczynek i 12 chłopców.Sprawozdanie z przeprowadzonej diagnozy i obserwacji w grupie dzieci 5-6letnich.Swoją pracę dydaktyczną mogłyśmy ocenić wykonując obserwacje dzieci zarówno w I jak i w II półroczu. Rodzice zostali zapoznani z wynikami obserwacji i postępami swoich dzieci. Według naszych obserwacji i analizy postępów wszystkie dzieci odnotowały znaczne postępy co odnotowałyśmy a arkuszach obserwacyjnych.Jak napisać podsumowanie obserwacji wstępnej grupy 3- latków. Nie mogę znaleźć. Zacznij od charakterystyki grupy - ile dzieci, dziewczynek, chłopców, który rok w przedszkolu (zdarzają się np. 3 latki przedwakacyjne, ja takie mam.Tą diagnozą zostają objęte wszystkie dzieci 6-letnie. Celem diagnozy jest opracowanie systemu gromadzenia, analizy i przetwarzania informacji dotyczących rozwoju dzieci 6-letnich, który ma za zadanie pomóc: Rodzicom w poznaniu stanu gotowości swojego dziecka do podjęcia nauki w szkole podstawowej.Kompetencje dziecka są powyżej oczekiwanych (wyższe niż przewidywane dla dziecka w tym wieku) 3 p.
Kompetencje dziecka są zgodne z oczekiwanymi (zgodne z przewidywanymi dla dziecka w tym wieku) 2 p.
Kompetencje dziecka są poniżej oczekiwanych (niższe niż przewidywane dla dziecka w tym wieku). Dziecko potrzebuje wspomagania rozwoju 1 p.Badaniem objęto 46 dzieci 5-, 6-letnich uczęszczających do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej Nr 2 w Lublinie. Wyniki odpowiedzi, zadań oraz wyniki obserwacji w poszczególnych grupachPlik obserwacja wstępna.doc na koncie użytkownika justyna1010 • folder Dokumenty • Data dodania: 4 paź 2009 Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.Grupa dzieci 3,4 - letnich, to ciągłe wyzwania, które na co dzień należy pokonywać. Praca z tak małymi dziećmi wiąże się z nieustannym naciskiem na kształtowanie samodzielności, uspołecznianiem, a także oddziaływaniem na pozostałe funkcje rozwojowe, które pozwolą dzieciom bezproblemowo funkcjonować w najbliższym środowisku.Oto jak przedstawiają się wyniki wstępnej obserwacji 22 dzieci 5-letnich: Ilość dzieci,. 3.Właściwie zachowuje się przy stole podczas posiłków - 1 9. Podsumowanie wyników obserwacji końcowej P.K.pdf (74 KB). 3 pkt. Obserwacja końcowa: Nie. 5,6 latków Zgłoś jeśli .Diagnoza przedszkolna dzieci 5 letnich - Gminne Przedszkole w Charbrowie, Gmina Wicko.
Jesteśmy przedszkolem umożliwiającym w sposób profesjonalny rozwój zdolności i zainteresowań każdego.
Posiadamy dobrze przygotowaną bazę do profesjonalnego i ciekawego prowadzenia zajęć.2. Po przeprowadzonej obserwacji nauczyciel ustala kierunki pracy (wnioski do dalszej pracy) z grupą. Kierunkiem będzie ten obszar rozwoju, w którym dzieci uzyskały podczas obserwacji najniższą średnią. 3.Jeżeli podczas dokonywania obserwacji wystąpiły czynniki, które miały wpływ na wyniki badania, nauczyciel może je wskazać.Plik sprawozdanie z adaptacji.doc na koncie użytkownika joa.na • folder 3-latki • Data dodania: 26 lis 2011 Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.Plik Podsumowanie wyników obserwacji końcowej K.A.pdf na koncie użytkownika renata.misia • folder 5,6-latki • Data dodania:. ćwiczenia dla 5 ,6 latków.doc. Oto jak przedstawiają się wyniki wstępnej obserwacji 22 dzieci 5-letnich: Ilość dzieci,. analiza wstepnej .1. Obserwację pedagogiczną prowadzą nauczyciele pracujący z grupą dzieci 3,4,5 - letnich. Dokumentację obserwacji prowadzi się z wykorzystaniem arkuszy obserwacyjnych opracowanych przez nauczycielki. Obserwację prowadzi się z zachowaniem następujących terminów: - obserwacja wstępna prowadzona jest do końca października .Opracowana karta obserwacji pomoga nauczycielkom w przyjrzeniu się właściwościom rozwoju dziecka 3 - letniegoi rozpatrzenia jego możliwości psychofizycznych w zakresie adaptacji, ogólnej sprawności ruchowej, samodzielności, dojrzałości społecznej, koordynacji wzrokowo - ruchowej, rozwoju mowy, czynności poznawczych.Podsumowanie obserwacji końcowej Grupa II - Filia.
Rok szkolny 2016/2017.
Samorządowe Przedszkole Nr 67 w Krakowie. Arkusz zbiorczy obserwacji dzieci 5 - letnich. Liczba dzieci badanych: 21. 1 - badana umiejętność jeszcze nie występuje. 2 - badana umiejętność jest w fazie kształtowania, należy ją rozwijać. 3Przyznam , że pierwszy raz słyszę o planach pracy korekcyjno-kompensacyjnej dla małych dzieci.(3-4 letnich) Robimy obserwację , tak jak i wcześniej robiłyśmy, i w każdej obserwacji mamy w naszym przedszkolu taki końcowy punkt, gdzie piszemy swoje istotne uwagi.Grupa dzieci 3 - letnich, to ciągłe wyzwania, które na co dzień należy pokonywać. Praca z tak małymi dziećmi wiąże się z nieustannym naciskiem na kształtowanie samodzielności, uspołecznianiem, a także oddziaływaniem na pozostałe funkcje rozwojowe, które pozwolą dzieciom bezproblemowo funkcjonować w najbliższym środowisku.Podsumowanie roku szkolnego 2012/2013. Pod koniec września 2012 roku, i w maju 2013 zostały przeprowadzone obserwacje, dzieci, z pomocą arkusza obserwacji cech rozwojowych dziecka 3 i 4-letniego. Na początku października 2012, włączyłyśmy więcej dodatkowych "zajęć" w ramach prac .W kwietniu zostanie przeprowadzona obserwacja i diagnoza końcowa, która da obraz efektów podjętych działań, a u pięcio, sześciolatków wskaże poziom przygotowania dzieci do rozpoczęcia nauki w szkole. Z wynikami obserwacji i diagnozy wstępnej oraz końcowej swoich pociech rodzice zapoznawani są na zebraniach organizowanych w grupach.Chętnie oglądały zdjęcia, ilustracje, słuchały wierszy, opowiadań, odwołując się do własnych obserwacji, zwracając przy tym uwagę na piękno naszego kraju. Treści edukacyjne dotyczące aktywności językowej dzieci 6 letnich widoczne są wtedy, gdy uważnie słuchają rozmów, rozróżniają dźwięki, prawidłowo artykułują .poziom niski uzyskało 3-je dzieci; Przeprowadzona obserwacja pozwala na stwierdzenie, że w sferze fizycznej większość dzieci bo 102-je osiągnęło wysoki poziom, natomiast 11-ro dzieci poziom przeciętny i 3-je dzieci poziom niski. Przeprowadzona diagnoza wykazała również, że poziom umysłowy dzieci 5-letnich jest w większości na .Jeżeli dzieci uzyskają średnią w Umiejętności z zakresu rozwoju fizycznego i motorycznego na poziomie: 4 pkt na każde dziecko- to jest to poziom wysoki 2-3 pkt- poziom średni 1- 0 pkt- poziom niski. Oznaczenia zastosowane w instrukcji nauczyciela: O-dana umiejętność nauczyciel diagnozuje za pomocą obserwacji w czasie zabaw dowolnych• Karty Obserwacji Dziecka (w poszczególnych grupach wiekowych). Zbieranie informacji o dziecku podzielone jest na etapy: I ETAP- obserwacja wstępna-to wstępne rozpoznanie, poznanie dziecka i jego możliwości. II ETAP- obserwacja okresowa- nauczyciel lepiej poznał dzieci, ich wiadomości,.
Brak komentarzy.