- zna podstawowe zasady racjonalnego odżywiania się, - wie, jakie znaczenie dla zdrowia mają witaminy, - wie, jakie są skutku niedoboru witamin; 0-6 1 p. za każde poprawne połączenie Uczeń łączy: 3. − zna budowę roślin, − nazywa części rośliny; 0-5 1 p. za każdą poprawnie wpisaną nazwę części rośliny .Imię i nazwisko klasa SpraWDZIaN Na KONIEC rOKu grupa a 1. połącz koraliki z liczbami arabskimi z koralikami z odpowiadającymi im znakami rzymskimi. Odkryj zasady zapisywania liczb i wpisz w kratki właściwe liczby. XII XI X VIII IXb) kości, b) na wystawie, c) ryby. c) w szkole. Żółwia ma: a) Adaś, b) Karolina, c) Marysia. 3pt 3. Wypisz z poniższego fragmentu tekstu po 2 rzeczowniki, czasowniki, przymiotniki. Marysia ma szarego kotka z małą białą łatką na ogonku. Mruczuś, bo tak nazwała go Ma…
Czytaj więcej