• szkolnasciaga.pl

Opisz jak spędziłeś wakacje po angielsku

5 stycznia 2020 02:49

Zobacz 3 odpowiedzi na zadanie: Opisz swoje wakacje (po angielsku) w czasie Past Simple. Minimum 15 zdań .Proszeę też wersje polską.Mam opisać po angielsku swoje wakacje w czasie Past Simple oraz Past Continous. Proszę o sprawdzenie czy napisałem dobrze. W razie czego proszę poprawić. I spent most of the holidays at home. At that time, I helped my mom. Sometimes the grass mowing. When I was bored I played it on the computer and I rode a bike. In August I went to my .Zobacz 1 odpowiedź na zadanie: Opisz jak spędziłeś wakacje w międzyzdrojach po angielskuJak napisać po angielsku. Opisz obraz po hiszpansku ( najprosciej jakos, ale ladnie ), obraz w załączniku,. Te wakacje były bardzo fajne. Po Angielsku : I spent half the summer at the seaside with my aunt. I lived in a campsite. I had the sea 3 km.Opis wakacji po angielsku to jeden z najczęściej spotykanych opisów. Zazwyczaj zdarza się on jako praca domowa na jednej z pierwszych lekcji z angielskiego, zaraz po wakacjach. Poniżej znajdziecie przydatne zwroty oraz przykładowe opisy wakacji po angielsku. Opis wakacji po angielsku - przydatne zwroty. holidays - wakacje sea - morzeOpis wakacji po angielsku - przykład z tłumaczeniem Ostatnie wakacje spędziłem w Tatrach. Pojechałem tam razem z moimi przyjaciółmi: Elą i Andrzejem. Do Zakopanego dojechaliśmy samochodem. Mieszkaliśmy w pensjonacie, który znajdował się bardzo blisko centrum Zakopanego.Opisz jak spędziłeś wakacje Podobne tematy.

Mo nauczyciel po każydch wakacjach rząda odemnie takie sprawozdnaia.

Moze komuś sie przyda. Chorwacja tak bardzo popularna, a tak mało znana Na wstępie musze zaznaczyć, że wypracowaniu chciałem nadać nową forme, zupełnie inną od tych .mikolaj24272. Napisz 10 zdań po angielsku jak spędziłeś wakacje. Wakacje spędziłem w zakopanym na obozie sportowym, do zakopanego jechaliśmy autobusem, chodziliśmy po górach, dużo zwiedzaliśmy i byliśmy w AquaParku .Jak spędziłeś wakacje Podobne tematy. AIDS miłość odpoczynek opisz swoje wakacje opowiadanie autorskie Podróżowanie Szkoła wakacje zakochać si. Mo nauczyciel po każydch wakacjach rząda odemnie takie sprawozdnaia. Moze komuś sie przyda. Chorwacja tak bardzo popularna, a tak mało ."Moje wakacje" - opis po angielsku. jak to przetłumaczyć że ferie zimowe spędziłam w domu grałam na komputerze często spotykałam się ze znajomymi z klasą byłam na łyżwach chodziłam na dyskoteki i spotykałam się z moim chłopakiem.Przez cały rok szkolny siedzimy nad książkami i zeszytami, przyswajamy jak największą ilość wiedzy.Zadanie: napisz 10 zdań o tym jak spędziłeś wakacje w czasie Rozwiązanie: moze byc w takim stylu 1 co dziennie chodziłem po molo 2 co jakiś czas z"Napisz po angielsku notatkę (5-6 zdań) o twoich wakacjach (jak spędziłeś etc .Napisz 10 zdań o tym jak spędziłeś wakacje w czasie przeszłym PERFEKT! Bardzo ważne!.

Przydatność 80% Opisz swój jeden dzień po niemiecku i w czasie przeszłym (Perfekt) -tłumaczenie i.

Ich bin um 6 Uhr aufgestanden. Dann habe ich mich gewaschen.gdzie spędziłeś swoje ostatnie wakacje po angielsku holidays angielski opis wakacji po angielsku where did you spend your last summer « The worst day in my life - Najgorszy dzień mojego życia - angielskiAngielski-opowiadanie w czasie przeszłym o wakacjach. Bardzo prosze o opowiadanie okolo 100słow Daje naj 0 ocen | na tak 0%. 0 .Dowiedz się, jak dobrze napisać opowiadanie po angielsku! Opowiadanie po angielsku. Opowiadania w języku angielskim piszemy zwykle w czasie Past Simple (czas przeszły prosty).Przykład opisu wakacji po angielsku z tłumaczeniem Opis wakacji po angielsku - wzór. My last holiday was by far the most spectacular holiday in my entire life. I spent 2 months with my family and friends. I have seen many beautiful places during this time. In June, my parents decided to go to Spain. I was very excited when I heard the news.Moje ostanie wakacje spędziłam z rodzicami nad Morzem Bałtyckim.Chociaż pogoda była w kratkę, nie nudzilismy się.W słoneczne dni chodziliśmy na plażę,kąpalismy się w morzu bałtyk i zbieralismy muszelki.Bardzo podobała mi się wycieczka do Trójmiasta,Gdańsk,Gdynia i Sopot to piękne miasta, a gdańszczanie są bardzo miłymi ludźmi.Odwiedziliśmy także fokarium w Helu .Moje tegoroczne wakacje uważam za średnio udane.

Nie były one nudne, ale i nie wyróżniają się od poprzednich.

Na początku lipca wyjechałem z rodzicami i siostrą nad morze do Międzywodzia koło Dziwnowa. Mieszkaliśmy w domu wczasowym w centrum miasteczka. Do morza było zaledwie kilkaset metrów. Rano po śniadaniu szliśmy na plażę.Oprócz: List po angielsku o wakacjach w czasie przeszłymZadanie: napisz 10 zdań o tym jak spędziłeś wakacje w czasie Rozwiązanie: moze byc w takim stylu 1 co dziennie chodziłem po molo 2 co jakiś czas z Zamknij W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób .Napisz gdzie spędziłeś wakacje. Z tą książką pojadę na wakacje Jak zwykle wróciłam ze szkoły i nie miałam ochoty na naukę. Kręciłam się bezczynnie po domu, szukając zajęcia. W pokoju siostry zobaczyłam książkę z ciekawa okładką. Autorem „Alchemika" był Paulo Coelho.Teraz opowiem jak przebiegał mój pierwszy.Opis wakacji po angielsku - wzór z tłumaczeniem i przydatne zwroty. Przykład opisu wakacji po angielsku z tłumaczeniem na język polski. Opis wakacji angielski."Moje wakacje" - opis po angielsku. Mam wielki problem na jutro muszę napisać wypracowanie o mojej przygodzie na wakacjach proszę o pomoc.HahahhaOpowiadanie po angielsku o wakacjach nad morzem to częsty temat wpisów na blogach w portalu pinger.pl.

Są rzeczy, które też możesz otagować Opowiadanie po angielsku o wakacjach nad morzem? Załóż własny.

Darmowe rozwiązanie pracy domowej, szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum studia. Toggle navigation Z. Napisz jak wygląda twój dzień-przynajmniej na jedną stronę A4."Napisz po angielsku notatkę (5-6 zdań) o twoich wakacjach (jak spędziłeś etc.)" Bardzo prosiłabym o notatkę po polsku i po angielsku. PILNE! [na jutro] Autor edytował treść zadania 29.4.2010 (16:15), dodano Napisz po angielsku notatkę (5-6 zdań) o twoich wakacjach (jak spędziłeś etc.)" Bardzo prosiłabym o notatkę po polsku i po angielsku.Opublikuj swoje wypracowanie po angielskuWypracowanie po angielsku, w którym uczeń ma się wypowiedzieć na. Jeżeli chodzisz na kurs angielskiego lub uczysz się tego języka w szkole czy na studiach, napisanie wypracowania .Zobacz 3 odpowiedzi na zadanie: Opisz swoje wakacje (po angielsku) w czasie Past Simple.Opisz swoje wakacje Podobne tematy. Fascynujące miejsce (po wakacjach). W te wakacje jak co roku wyjechałem w nieznane miejsce. Zawsze coś mnie mile zaskakuje. Tym razem wraz z bratem polecieliśmy do Chicago. Poznaliśmy rodzinę mojej mamy. Już z lotu ptaka zobaczyliśmy olbrzymie .Przykłady użycia - "wakacje" po angielsku. Poniższe tłumaczenia pochodzą z zewnętrznych źródeł i mogą być niedokładne. bab.la nie jest odpowiedzialne za ich brzmienie. Więcej informacji tutaj.Napisz list do kolegi jak spędziłeś wakacje (ma być krótkie). Bardzo bym się ucieszył gdybyś mi jak najprędzej odpisał i opisał jak ty spędziłeś tegoroczne wakacje. Właśnie dostarczono mi Twój list i po wnikliwej lekturze , postanowiłem uświadomić Ci , że ."Moje wakacje" - opis po angielsku: I spent my holidays at the seaside, at kielce lake:D I met my friend Filip, we went to Żulernia and we drank a lot of beer and we smoke Gandzia.gdzie spędziłeś swoje ostatnie wakacje po angielsku holidays angielski. dramat długie formy wypowiedzi po angielsku Henryk Sienkiewicz ignacy krasicki interpretacja j.w. goethe jak napisać wypracowanie jak pisać wypracowanie .Wypracowanie: My summer holiday / Moje wakacje letnie Wersja: In the mountains / W górach Poziom: Gimnazjum klasy .John, how was your camp? Great! What was the purpose of it? The aim of the project was to learn about stars. All my class took part in it. Every day we had to take part in lectures and watch stars at night..