• szkolnasciaga.pl

Wypracowanie co robiłem na wakacjach

26 października 2019 04:19

Na wakacje wyjechalem z rodzicami do Sopotu. Sopot slynie z dobrych warunkow do opalania. Jest tam duza plaza i duzo ludzi. Zakwaterowalismy sie w malym domku blisko plazy. W sopocie bylem dwa tygodnie przez ten czas codziennie spedzalem po kilka godzin na plazy grajac z rodzicami w pilke plazowa.IN SAMMER HOLIDAY Last summer I went to England. I stayed in London for six days. I had a great time because I saw many beautiful places. On the first day I went on the sightseeing tour around London.Wakacje każdemu kojarzą się ze słońcem i ciepłą wspaniałą wodą. To czas, który możemy wykorzystać na wypoczynek, przemyślenia i wspaniałą przygodę. Przez cały rok szkolny siedzimy nad książkami i zeszytami, przyswajamy jak największą ilość wiedzy.Dalszą część wakacji także spędziłam bardzo ciekawie. Jeździłam do kina na ekscytujące filmy, rwałam owoce, a w sierpniu byłam także w górach Sudetach. Pieszo weszłam na Śnieżkę , najwyższy szczyt Karkonoszy. Zobaczyłam hutę szkła , widziałam, jak się robi szklane przedmioty - szklanki, kieliszki, słonie, koty itp.Co robiłem na wakacjach glass.wolf ( 50 ) in tematygodnia • last year (edited) W sierpniu 2012 roku, reżim Roberta Mugabe sfinansował większą część najdziwniejszej podróży mojego dotychczasowego życia - niemal miesięcznego, dzikiego rajdu przez RPA, Zimbabwe i Botswanę.Zobacz 1 odpowiedź na zadanie: Napisz po niemiecku co robiłeś na wakacjach.Zobacz 5 odpowiedzi na zadanie: musze napisać moje wakacje po angielsku prosze 10 zdań.

Na obozie poznałam wiele interesujących i miłych ludzi.

Nie spisuj tego co piszą wyżej bo to jest z translatora gramatyka masakra weź popatrz to ma byc czas przeszły a tu jest teraźniejszy .Niewiem co robic.Na wsi zabardzo nie ma co robić.Nie ma sklepu,biblioteki i innych.Jeśdż e na rowerze itd.aleto nudne.w wakacje nie trzeba czytać książek.znudziła ji się telwizja i kompute.U nas nie ma sali ,gdzie można by było pograć w gry itd .to jest opowiadani wiec mozna zbajerowac na maxa:D Napisz ze byłes/byłaś w Hiszpanii, było zaje,biście itd. xD Nie no ale serio to to jest opowiadanie i mozna bajery wciskać. Nie chodzi tu o tresc tylko o umiejetnosc pisania i o ocene. wstep [to tu napisz ze W tegoreczne wakacje wybrałea/am sie z rodzicami czy z kim tam do Hiszpanii, do najpiekniejszego jej miasta - Barcelony.Kryteria oceny TYTUŁ WSTĘP - Nawiązuje do tematu i wprowadzam do rozwinięcia (muszę użyć wyrazów z tematu) - Wprowadzić bohaterów, czas i miejsce wydarzeń ROZWINIĘCIE - nie pisze wszystkiego co wiem, wybieram tylko wiadomości na temat - rozwijam temat akapitami, a w każdym akapicie co najmniej trzy zdania rozwinięte. - w każdym akapicie musi być spójność tzn. jedno zdanie .Auf dem Lande- na wsi. auf dem Bauernhof übernachten - nocować na gospodarstwie. auf dem Feld arbeiten - pracować na polu. bei Ernten helfen - pomagać przy żniwach.

das Getreide schneiden - ciąć zboże.

das Obst pflücken - zrywać owoce. den Sonnenaufgang (-untergang) beobachten - oglądać wschody (zachody) słońcaNA WAKACJACH. Wieczorem, jak zwykle, przyszedł do mnie mój szkolny kolega. Mieszkaliśmy obaj na wsi o kilka wiorst od siebie i widywaliśmy się prawie co dzień. Był to przystojny blondyn, którego łagodne. oczy mogły rozmarzyć niejedną kobietę. Mnie pociągał jego niewzruszony spokój i trzeźwość umysłu.Dyskusja na temat wypracowanie na temat wakacji na forum językowym Nie chce mi si. Mam do państwa prośbę,czy mógłby mi ktoś napisać krótkie ypracowanie o wakacjach?Gdzie byłam,co robiłam td?Prosze ja to mam na jutro a kompletnie nie chcę mi się myśleć! 0 [email protected] .Moje wakacje - wypracowanie (po wakacjach) Moje wakacje były naprawdę wspaniałe. W tym roku miałem okazje z moimi rodzicami zwiedzić Turcję. Byliśmy razem na wycieczce w miejscu, w którym można było pływać razem ze zwierzętami morskimi. Baseny udekorowane były jak zatopione .This video is unavailable. Watch Queue Queue. Watch Queue QueueMoje tegoroczne wakacje uważam za średnio udane. Nie były one nudne, ale i nie wyróżniają się od poprzednich. Na początku lipca wyjechałem z rodzicami i siostrą nad morze do Międzywodzia koło Dziwnowa. Mieszkaliśmy w domu wczasowym w centrum miasteczka. Do morza było zaledwie kilkaset metrów.

Rano po śniadaniu szliśmy na plażę.This video is unavailable.

Watch Queue Queue. Watch Queue QueueZdobyłem wiedzę na temat podstaw obsługi i eksploatacji motorowerów. Uczenie się na wakacjach wydaje się niektórym uczniom rzeczą dziwną i bezsensowną, a wcale tak nie jest, ponieważ poszerzanie swojej wiedzy w różnych dziedzinach powoduje lepsze zrozumienie niektórych rzeczy.Witam! Praca moja miała polegać na napisaniu co robiłem w wakacje używając czasu Past Simple nie jestem pewny poprawności czy mógłby mi to ktoś sprawdzić? Z góry dziękuje ;) In this year's holidays I came out with friends to the sea. We spent two weeks there. Every day we have swum in the sea and we sunbathed.Wypracowanie o twoich planach na wakacje. Gdzie jedziesz, z kim, co będziesz robił. Your favourite film. Wypracowanie o twoim ulubionym filmie - Killer. Kto zagrał główną rolę, co Ci się w nim podobało. Your favourite pet. Wypracowanie o twoim zwierzątku domowym - psie. Co ci się w .Zadanie: napisz 10 zdań o tym jak spędziłeś wakacje w czasie Rozwiązanie: moze byc w takim stylu 1 co dziennie chodziłem po molo 2 co jakiś czas z Zamknij W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.Moje ostanie wakacje spędziłam z rodzicami nad Morzem Bałtyckim.Chociaż pogoda była w kratkę, nie nudzilismy się.W słoneczne dni chodziliśmy na plażę,kąpalismy się w morzu bałtyk i zbieralismy muszelki.Bardzo podobała mi się wycieczka do Trójmiasta,Gdańsk,Gdynia i Sopot to piękne miasta, a gdańszczanie są bardzo miłymi ludźmi.Odwiedziliśmy także fokarium w Helu .I was in London on a school trip.

- Byłem w Londynie na szkolnej wycieczce.

I stayed there for 2 weeks. - Byłem tam przez 2 tygodnie. We were having a great time there. - Świetnie się tam bawiliśmy. Every day there were many things to do. - Codziennie było wiele rzeczy do robienia. I was very busy every day.Moje wakacje"opowiadanie na jutro na polski! pomóżcie ludzie.Rev 100% w te wakacje bylam w bieszczadach u wujka od 16 do 21 sierpnia codziennie kapalam sie w Sanie (rzeka) ,w basenie ,chodzilam do lasu ,na grzyby, opalalam sie, pomagalam przy budowie domu u wujka. Bardzo podabalo mi sie tam. a naj bardziej lodziaz ktory jezdzil kolorowym samochodem z wesola melodyjka i sprzedawal lody.Hehe .Podobał Ci się ten materiał? Proszę daj Like-a albo zostaw komentarz. Youtube mnie nie lubi i mam bardzo złe statystki :/ Bez Twojej pomocy ten kanał zdechnie.Moje ostatnie wakacje były niezbyt udane. Nie nudziłem się co prawda, ale nie wydarzyło się nic co na zawsze zostanie w mej pamięci, jako wspaniałe wspomnienie. Lipiec spędziłem wraz z mamą i siostrą nad morzem blisko Dziwnowa. Mama wynajęła dla nas mały domek wczasowy. Byliśmy oddaleni zaledwie kilometr od morza.Nowela Bolesława Prusa Na wakacjach jest przykładem bezinteresownej dobroci i współczucia wobec czyjegoś cierpienia. Młody szlachcic podczas spotkania ze znajomym opowiada mu przebieg zdarzenia, którego był świadkiem i które zmusiło go do zastanowienia się nad samym sobą i nad klasą społeczną, z której się wywodził.Witamy na zalicz.net! Znajdziesz tu darmowe rozwiązanie każdej pracy domowej, skorzystaj z wyszukiwarki, jeśli nie znajdziesz interesującej Cię pracy zadaj szybko pytanie, nasi moderatorzy postarają się jeszcze tego samego dnia, odpowiedzieć na Twoje zadanie. Pamiętaj - nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi.Zadanie: napisz wypracowanie na temat gdzie byłeś na wakacjach min 160słów pytania wie hast du die sommerferien verbracht jak spęziłeś te wakacje Zamknij W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.W sierpniu pojechałam do mojej babci do Krynicy, gdzie dużo spałam, słuchałam muzyki i pomagałam babci w sprzątaniu. Zajmowałam się swoimi kuzynami, Zuzią i Mackiem. Chodziłam na spacery razem z rodziną. Czytałam wiele książek i dużo odpoczywałam. Podobały mi się moje wakacje, ale żałuję, że już się skończyły..