• szkolnasciaga.pl

Charakterystyka obiektu hotelarskiego

22 marca 2024 03:00






Kryterium stosunku usług hotelarskich do podstawowej funkcji danego obiektu pozwala na wyodrębnienie usług: • podstawowych - zaliczane są tu świadczenia, dla których dany obiekt powstał, np.; w motelu usługą podstawową będzie zapewnienie możliwości parkowania pojazdów oraz serwis samochodowy, natomiast w pensjonacie .przedsiębiorca ubiegający się o zaszeregowanie obiektu hotelarskiego do określonego rodzaju i nadanie kategorii przedstawi opinię wojewódzkiego konserwatora zabytków stwierdzającą, że spełnienie wymagań bez naruszenia zabytkowego charakteru obiektu nie jest możliweRodzaje obiektów hotelarskich w świetle polskiego prawa. Hotele - obiekty posiadające co najmniej 10 pokoi, w tym większość miejsc w pokojach jedno- i dwuosobowych, świadczące szeroki zakres usług związanych z pobytem klientów.; Motele - obiekty położone przy drogach, dysponujące parkingiem, posiadające co najmniej 10 pokoi, w tym większość w pokojach jedno- i dwuosobowych.Usługi hotelarskie, ich podział i charakterystyka 7 4.1.1. Materiał nauczania 7 4.1.2. Pytania sprawdzające 14 4.1.3. Ćwiczenia 14 4.1.4. Sprawdzian postępów 17. do korzystania z usług obiektu lub tez wliczamy je w cenę usługi podstawowej. Można za nie pobierać opłatę.hotelarskiego oraz publikacje ukazujące zmiany, jakie zachodziły w hotelarstwie, a tym samym wskazujące na uwarunkowania rozwoju obiektów hotelarskich.

Opisano inwestycje w branży, dzięki którym systematycznie podnosił się poziom oferowanych usług.

STAN AKTUALNY W POLSCECharakterystyki obiektu i robót OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU I ROBÓT BUDOWLANYCH 1. Ogólna charakterystyka obiektu Funkcja obiektu:. Technologia budowyUslugi hotelarskie, ich podzial i charakterystyka Material nauczania Hotelarstwo to dzialalnošé uslugowa polegajaca na šwiadczeniu odplatnie gošciny przyjezdnym zatrzymuÀcym sie czasowo. Ushigi hotelarskie zaspokajaja potrzeby: wypoczynku, poŽywienia, noclegu, higieny. realizacji czynnošci sluŽbowych, rekreacji.6. Ogólna charakterystyka obiektu. Przedsięwzięcie obejmuje budowę rozdzielczej sieci wodociągowej dla zaopatrzenia w wodę budownictwa mieszkaniowego pomiędzy miejscowościami Mierzejewo - Oporówko oraz rurociągu wodociągowego do przesyłania wody od studni głębinowej ujęcia wody w m.Głównym założeniem jest wyspecjalizowanie się obiektu w wychodzeniu naprzeciw potrzebom jednej bądź kilku charakterystycznych grup osób o podobnych wymaganiach korzystających z usług hotelarskich oraz wyróżnienie się na rynku spośród innych obiektów specyficznym zakresem świadczonych usług oraz oryginalnością.Usługi hotelarskie-krótkotrwałe, ogólnie dostępne wynajmowanie domów, mieszkań, pokoi, miejsc noclegowych, a także miejsc na ustawienie namiotów lub przyczep oraz świadczenie w obrębie obiektu usług z tym związanychChcesz prowadzić hotel, motel, pensjonat, kemping, dom wypoczynkowy, schronisko lub schronisko młodzieżowe? Te obiekty hotelarskie wymagają uzyskania decyzji o zaszeregowaniu obiektu hotelarskiego do odpowiedniego rodzaju i kategorii.

Jak uzyskać zaszeregowanie obiektu dowiesz się poniżej.stan obiektu hotelarskiego uniemożliwia.

Nazwa własna obiektu, adres, dzielnica, gmina, powiat. Telefony kontaktowe: kierownictwo - faks, telefon, recepcja - telefon, faks, e-mail. 3.Ogólna charakterystyka strukturalna obiektu hotelarskiego 6.3.2. Budynek hotelowy i jego otoczenie zewnętrzne 6.3.3. Recepcja i służba parterowa. Majątek trwały i obrotowy przedsiębiorstwa hotelarskiego 10.1.1. Charakterystyka majątku ogółem przedsiębiorstwa hotelarskiegoBranża turystyczno-hotelarska Artur Dzigański Szef Zespołu Szkolnictwa Zawodowego Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Szanowni Państwo, z przyjemnością przedstawiamy Państwu fragmenty nowego podręcznika, spełniającego wszystkie wymagania nowej podstawy programowej kształcenia zawodowego.Celem monografii "Funkcjonowanie przedsiębiorstwa hotelarskiego" było dostarczenie podstawowej wiedzy dotyczącej problematyki funkcjonowania przedsiębiorstwa hotelarskiego. Zamierzeniem autorów było skierowanie publikacji do szerokiego grona odbiorców zainteresowanych teorią oraz praktyką funkcjonowania przedsiębiorstwa hotelarskiego.Absolwenci tego kierunku uzyskują w czasie nauki gruntowną i wszechstronną wiedzę teoretyczną i praktyczną w zakresie fachowej i kompleksowej obsługi gościa hotelowego na stanowiskach we wszystkich działach obiektu hotelarskiego (recepcja, służba pięter, gastronomia, usługi komplementarne).6.3.

Organizacja i funkcjonowanie wybranych zespołów obiektu hotelarskiego 114 6.3.1.

Ogólna charakterystyka strukturalna obiektu hotelarskiego 114 6.3.2. Budynek hotelowy i jego otoczenie zewnętrzne 115 6.3.3. Recepcja i służba parterowa 120 6.3.4. Zespół mieszkalny i służba pięter 131 6.3.5. Zespół gastronomiczny 138 6.3.6.3. Organizacja usług dodatkowych w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie T.12.2(7)2 przygotować potrawy oraz napoje na specjalne życzenie gości; P C - Zasady ergonomii na stanowiskach pracy w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. - Środki ochrony indywidualnej i zbiorowej na stanowiskach pracy w obiektach hotelarskich.1 Karta charakterystyki obiektu 1. DANE OGÓLNE/DANE LOKALIZACYJNE 1.1 Pełna nazwa chronionego obiektu 1.2 Adres chronionego obiektu 1.3 Nazwa i adres abonenta 1.4 Dane właściciela obiektu 1.5 Dane zarządcy lub użytkownika obiektu 1.6 Telefony kontaktowe do osób uprawnionych do kontaktów z PSP w ramach funkcjonowania monitoringu pożarowego 1.7 Drogi dojazdowe do obiektu (główna droga .ewidencji obiektów hotelarskich. Natomiast zaszeregowania obiektu jako pole biwakowe oraz prowadzenie ich ewidencji dokonuje wójt, burmistrz lub prezydent miasta właściwy ze względu na miejsce położenia obiektu. 4 Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskichJakość jest jednym z najważniejszych parametrów usługi hotelarskiej.

W odniesieniu do usług wyróżnia się kilkanaście kryteriów, na podstawie których, bardziej lub mniej.

poziom wykonania i stan techniczny obiektu .1. Zaszeregowanie obiektu hotelarskiego do określonego rodzaju oraz nadanie kategorii, a także zmiana i potwierdzenie zaszeregowania obiektu hotelarskiego do określonego rodzaju i nadanej kategorii następuje na wniosek przedsiębiorcy podejmującego świadczenie usług hotelarskich w obiekcie hotelarskim. 2.Zobacz pracę na temat Analiza funkcjonowania obiektów hotelarskich na przykładzie XYZ. Na stronie spis treści, plan pracy. Oferujemy prace magisterskie, licencjackie, dyplomowe i inżynierskie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.Usługi hotelarskie mogą być świadczone w obiektach hotelarskich, które spełniają: 1) wymagania co do wielkości obiektu, jego wyposażenia, kwalifikacji personelu oraz zakresu świadczonych usług, ustalone dla rodzaju i kategorii, do których obiekt został zaszeregowany,3. Protokoły z kontroli obiektu budowlanego, oceny i ekspertyzy dotyczące jego stanu technicznego, świadectwo charakterystyki energetycznej oraz dokumenty, o których mowa w art. 63, powinny być dołączone do książki obiektu budowlanego. 4.W 2019 właściciel obiektu złożył w Urzędzie Miasta wniosek o zmianę przeznaczenia obiektu na budynek mieszkalny. Charakterystyka. Po oddaniu do użytku hotel dysponował według różnych źródeł 342-346 miejscami noclegowymi w 174 pokojach jednoosobowych, 74 dwuosobowych oraz 20 apartamentach.Jesteś nowym właścicielem obiektu hotelarskiego (hotel, motel, pensjonat, kemping, dom wypoczynkowy, schronisko lub schronisko młodzieżowe), który posiada już zaszeregowanie? Jeśli rozpoczynasz świadczenie usług w tym obiekcie, musisz uzyskać potwierdzenie zaszeregowania obiektu hotelarskiego do odpowiedniego rodzaju i kategorii.Zaszeregowanie obiektu hotelarskiego do okre ślonego rodzaju oraz nadanie kategorii, a tak że zmiana i potwierdzenie zaszeregowania obiektu hotelarskiego do okre ślonego rodzaju i nadanej kategorii nast ępuje na wniosek przedsi ębiorcy podejmuj ącego świadczenie usług hotelarskich w obiekcie hotelarskim. 2.rok wydania: 2009 stron: 304 format: B5 oprawa: miękka Celem monografii \"Funkcjonowanie przedsiębiorstwa hotelarskiego\" było dostarczenie podstawowej wiedzy dotyczącej problREFORMA 2012 Kwalifi kacja T.12.3 Podręcznik do nauki zawodu TECHNIK HOTELARSTWA Witold Drogoń, Bożena Granecka-Wrzosek Podstawy hotelarstwa i usługi dodatkowe.


Komentarze

Brak komentarzy.

Dodaj komentarz