• szkolnasciaga.pl

Charakterystyka klasy 4

28 listopada 2019 09:16






W roku szkolnym 2003/2004 zostałam wychowawczynią klasy IV. Klasa liczyła 26 uczniów z czego większość stanowiły dziewczynki /16/. Informacji o uczniach, ich sytuacji rodzinnej, problemach i osiągnięciach zasięgnęłam u wychowawczyni, która prowadziła ich w klasie I-III.CHARAKTERYSTYKA KLASY Author: ZSO 11 Last modified by: ZSO 11 Created Date: 1/2/2007 8:18:00 AM Company: ZSO 11 Other titles: CHARAKTERYSTYKA KLASY .Klasa 6 jako całość jest dość zżyta ze sobą co bardzo było widać w czasie zorganizowanej wycieczki do Warszawy. Były bardzo odpowiedzialne za siebie i pomocne. Jest grono uczniów na których pomoc zawsze można liczyć np. Marysia a, Natalka, Wiktoria czy Emilka. To są osoby, które trzymają trzon klasy.Scribd is the world's largest social reading and publishing site.Wykaz uczniów mających trudności dydaktyczne (imię i nazwisko, średnia ocen, motywacja ocen niedostatecznych z ich podaniem oraz krótka charakterystyka pracy ucznia - podanie metod i form pracy, jakie efekty przyniosły, wnioski do dalszej pracy)Charakterystyka bezpośrednia To nazywanie cech bohatera wprost, np. Ania to miła koleżanka. Charakterystyka pośrednia To przedstawienie postaci w różnych sytuacjach, dzięki czemu poznajemy jej cechy np. Janek jako jedyny podbiegł do staruszki. Na tej podstawie można wnioskować, że chłopiec był uczynny, wrażliwy.Charakterystyka klasy V integracyjnej.

Szkoła Podstawowa nr 17 z oddziałami integracyjnymi w Częstochowie ma 4 oddziały klas integracyjnych.

Klasa liczy siedemnastu uczniów; - czterech uczniów z niedorozwojem umysłowym i jeden uczeń z elementami autyzmu. Są w klasie również uczniowie reprezentujący wysoki poziom intelektualny,Charakterystyka klasy VI„a" Uczniowie klasy VI„a" tworzą zgrany zespół składający się z sześciu dziewczynek i jedenastu chłopców. Uczniowie uzyskali bardzo dobry wynik ze sprawdzianu w klasie VI (śr. 27, 8 punktu), co uplasowało ich na siódmym stopniu staninowej skali dziewięciopunktowej, a to odpowiada poziomowi wysokiemu.Zobacz 3 odpowiedzi na zadanie: Opis siebie poziom klasy 4. blocked. Nazywam się Marta. Mam 17 lat i obecnie jestem uczennicą I klasy II Liceum Ogólnokształcącego w Raciborzu.Charakterystyka może być statyczna, jeśli charakteryzujemy postać w określonym momencie jej życia (w klasie, w czasie obozu itd.), albo dynamiczna, kiedy postać zmienia swą osobowość pod wpływem różnych okoliczności życiowych (czas, otoczenie, przejścia życiowe, wpływ innej osoby itp.).Napisz krótko ilu ucz. liczy klasa, ilu jest klasyfikowanych, oblicz i podaj średnią ocen klasy, frekwencję i tu już masz pole do rozwiniecia talentów prozatorskich. Dalej w skrócie , ale po imieniu nazwij sprawy, które budzą Twój niepokój i na końcu wymień to, co jest w tej klasie najlepsze.Ma ogromną, bujną czuprynę, mieniącą się wszystkimi kolorami tęczy, a jego twarz częściowo zasłania czarna jak smoła i zwichrzona broda.Większą część twarzy pana Kleksa zajmuje nos, przekrzywiony na prawo lub lewo zależnie od pory roku, na którym tkwią srebrne binokle.Jako wychowawczyni klasy dbam o to, by moja współpraca z rodzicami układała się jak najlepiej, by rodzice byli moimi partnerami w pracy wychowawczej.

Dlatego też miałam z rodzicami częsty kontakt.

Spotykaliśmy się nie tylko na zebraniach i wywiadówkach, ale także na uroczystościach szkolnych i klasowych.Klasa liczy 15 uczniów w tym 7 chłopców i 8 dziewczynek. Uczniowie klasy VI osiągnęli w tym semestrze bardzo dobre wyniki w nauce, gdyż średnia ocen wynosi 4,0. Na tak dobre wyniki ma oczywiście wpływ dobra frekwencja, która wyniosła 94,9%. Znaczna większość uczniów tej klasy jest ambitna i chętnie uczestniczy w życiu klasy.Charakterystyka klasy III Klasa III liczy 28 uczniów. Została ona utworzona na podstawie wyników testu diagnostycznego z języka angielskiego. Uczniowie tej klasy kontynuują naukę tego języka na poziomie rozszerzonym. Drugim językiem, którego się uczą jest język rosyjski.Klasa jak każda inna-tak można określić naszą wspaniałą gromadkę,czyli klasę 3 b. składa się ona z 29 uczniów,a konkretnie z 17 dziewcząt i 12 chłopców. Jestesmy niepowtarzalnym rocznikiem "91,tj.liczymy sobie po 15 wiosen. Nasz wygląd i styl nie różni się zbytnio od siebie. Przeważają osoby wysokie i szczupłe.CHARAKTERYSTYKA KLAS na rok szkolny 2019/2020 L.p. Języki obce Nazwa klasy Przedmioty realizowane w zakresie rozszerzonym (ilość godzin tygodniowo w ciągu 4 lat) Ogólna charakterystyka 1. Klasa rozwijająca I A zainteresowania matematyczne, fizyczne i informatyczne kandydatów 1) matematyka 2) fizyka/informatyka 3) przedmiot do wyboru .4) charakterystyka postaci , 3.

Charaktery , Klasa 7 , NOWE Słowa na start! , Język polski , Reforma 2017 Szkoła podstawowa klasy 4,8 ,.

Moja mama jest na pewno podobna do milionów innych mam na świecie. Nie wyróżnia się niczym szczególnym, ale dla mnie jest najbliższą, ukochaną i jedyną osobą, bez której nie wyobrażam sobie życia.Główną postacią w książce "Akademia Pana Kleksa", napisanej przez Brzechwę, jest niejaki Ambroży Kleks. Jest mężczyzną o średnim wzroście, nie można jednak określić, czy szczupłym, czy grubym, bowiem tego nie widać spod wielu warstw jego ubrania.Pinokio był drewnianym pajacykiem, który powstał ze zwykłej szczapy drewna na opał, którą znalazł Majster Wiśnia. Pinokio był ubrany w papier w kwiatki, buty z kory i czapeczkę z ciasta.1) stopień i sposób realizacji programu wychowawczego, programu profilaktyki oraz planu pracy wychowawczej klasy; realizacja zadań wynikających z planu pracy szkoły (wychowanie patriotyczne, zdrowotne, ekologiczne.), realizacja problematyki skutecznego uczenia się, komunikacji interpersonalnej i współpracy w zespole, sprawozdanie z .Cechy wyglądu - budowa, kolor oczu, włosów itp. - sposób poruszania się, mówienia - sposób ubierania się 3.Cechy charakteru - sposób zachowywania się w różnych sytuacjach, ogólne cechy charakteru - usposobienie - ambicje, cele na przyszłość - zainteresowania - wady, zalety - poglądy, wierzenia 4.Opinia innych o postaci 5.Akademia Pana Kleksa mieści się na samym końcu ulicy Czekoladowej, w ogromnym, pełnym dolin i wąwozów parku.

Zajmuje duży trzypiętrowy gmach z czerwonej cegły otoczony wysokim murem, w którym co kawałek znajdują.

L' Accord européen relatif au transport international des marchandises Dangereuses par Route) - międzynarodowa konwencja dotycząca drogowego przewozu towarów i ładunków niebezpiecznych, sporządzona w Genewie 30 września 1957 r. i podpisana pierwotnie przez 9 państw.Dyktanda dla klasy piatej. Odważni harcerze (z rz i ż) Zgubiony ołówek ( z ó i u) Zgrana klasa (z ą, ę, om, em, en, em) Choinka dla druha (z ch i h) Jak wyglądają pokoje piątoklasistów? (z interpunkcji) Nie najlepszy poranek (z nie) Warszawianin w Krakowie (wielka i mała litera) Niezwykły konkurs (wszystkie zasady)Szkoła podstawowa klasy 4-8. Ocenianie Kartkówki. Dyktanda ortograficzne dla uczniów z trudnościami w pisaniu. Myśli i słowa. Szkoła podstawowa klasy 4-8 .Pan Kleks nosi na sobie szerokie spodnie , które kiedy wieje silny wiatr wyglądają jak balon. Obszerny Długi surdut koloru czekoladowego lub bordo łączy górę ubioru z dołem. Ma aksamitną i cytrynową kamizelkę zapinaną na wyjątkowe szklane guziki wielkości Podobna praca 80% Charakterystyka pana Kleksa.4 latki rozróżniają pojazdy ze względu na ich zastosowanie na lądzie, na wodzie i w powietrzu, wskazują na ich przeznaczenie. Przestrzegają podczas spacerów zasad pieszego ruchu drogowego, a więc przechodzą przez ulicę w wyznaczonych miejscach, zatrzymują się i rozglądają przed wejściem na jezdnię.4 III. Tworzenie wypowiedzi i trzech obszarów z matematyki dla klasy IV: I. Sprawność rachunkowa II. Wykorzystanie i tworzenie informacji III. Modelowanie matematyczne, rozumowanie i tworzenie strategii.


Komentarze

Brak komentarzy.

Dodaj komentarz